کد خبر : 215704
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 10:16
-

این «قلعه » دیگر« عقابی » ندارد!/نفس‌های شهروند ساری به شماره افتاده است

این «قلعه » دیگر« عقابی » ندارد!/نفس‌های شهروند ساری به شماره افتاده است

درخشش شهر ساری در سال‌های نه‌چندان دور در فوتسال کشور، سالن سید رسول حسینی را به قلعه عقاب‌ها معروف کرده بود اما حالا با وضعیت نابسامان شهروند در لیگ‌برتر این قلعه بی عقاب شده و در حال فروپاشی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با قدمت‌ترین تیم فوتسال در ایران متعلق به مازندران و شهر ساری است که در حال حاضر شناسنامه فوتسال ایران به حساب می‌آید. در بین تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر فوتسال کشور، کمتر تیم با ریشه‌ای پیدا می‌شود که حداقل قدمتی به اندازه انگشتان دو دست داشته باشد.

شهروند یا همان راه قدیم، بیش از دو دهه است که در سطح اول فوتسال کشور حضور مداوم دارد و حالا دیگر همه شهروند ساری را به‌عنوان شناسنامه فوتسال ایران می‌شناسند، شهروندی که در طول این سال‌ها فراز و نشیب زیادی هم داشت، اما ستاره‌های زیادی را به فوتسال کشور معرفی کرد.

آسیب‌های اجتماعی‌ که در شهر ساری، به واسطه حضور شهروند یا همان راه‌قدیم در لیگ‌برتر کاهش چشم‌گیری داشت، جوانان زیادی برای دیدن بازی‌های شهروند به سالن سیدرسول حسینی می‌آمدند و حتی گاهأ سالن خیلی زود پر می‌شد و عده‌ای پشت درب‌های سالن می‌ماندند. شور و شوق و تخلیه انرژی که سبب شد تا سالن سید رسول حسینی در کشور به  «قلعه عقاب‌ها» معروف شود.

اما با آمدن ویروس منحوس کرونا، شهروند روز به روز تنها و تنهاتر شد و این «قلعه » هم «بی‌عقاب» شد. قلعه‌ای که دیگر تیمی ترسی در آن نداشت، روزگاری تیم‌ها هزار بهانه‌تراشی می‌کردند تا در این سالن به میدان نیایند، وحشت حضور هواداران و خیمه‌های سنگین آنها روی تیم‌ها، ترس و دلهره را در دل تمامی بازیکنان تیم‌ها ایجاد می‌کرد.

فصل قبل، فصل سختی برای شهروند رقم خورد مشکلات مختلف گریبان‌گیر این تیم محبوب و ریشه‌دار ساروی شد؛ آنقدر مشکلات برای این تیم ریشه‌دار فوتسال‌ ایران سنگین و سنگین‌تر شد تا صحبت از انصرافش از لیگ‌برتر به گوش رسد.

با تمام سختی‌ها، فصل را سپری کردند و به سختی هم جشن بقا گرفتند، زنگ پایان و زنگ خطر همانجا برای ساروی‌ها به صدا در آمد، این شهروند دیگر آن شهروند همیشگی نبود، این «قلعه» هم دیگر آن «قلعه» دوست‌داشتنی نبود، یکی پس از دیگری شهروند را ترد و ترک کردند، همین شهروندی که روزی تریبون‌ تبلیغاتی خیلی‌ها در مرکز استان بود، دیگر خاطرخواه نداشت!

همه کسانی که سمتی در استان مازندران و شهر ساری داشتند، بعید است که عکسی در سالن مملو از جمعیت و در این «قلعه عقاب‌ها » نداشته باشند، اما شهروند تنها شد تا تنهایی به فراموشی سپرده شود. ۲۱ بازی ۲ برد ۵ مساوی و ۱۴ باخت شهروند ساری را با ۱۱ امتیاز از انتها در رتبه دوم جدول رده بندی ۱۴ تیمی قرار داد تا با ادامه این روند، شهروند این تیم ریشه‌دار ساروی غزل خداحافظی بخواند.

شهروند‌ساری نفس‌های آخر خودش را می‌کشد و نه تنها ویروس منحوس کرونا، این «قلعه» را «بی‌عقاب» کرده است، بلکه نفس شهروند را نیز بند آورده تا کم کم به فکر پایانش باشیم.

شهروند طاقت دوری هوادارانش را نداشت و بدون هوادار و این یار همیشگی، این شهروند کم کم به پایان خودش نزدیک و نزدیک‌تر شد. لیگ روزها و هفته‌های آخر خودش را سپری می‌کند و شهروند برای بقا در لیگ باید حتما باقی مانده بازی‌های خودش را با برد سپری کند تا بتواند در لیگ بماند، در غیر این صورت باید باور کنیم که دیگر شهروند نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.