کد خبر : 215814
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 18:12
-

روز پایانی هفته بیست و دوم لیگ‌برتر؛

ملی حفاری با شکست راگا عزم بقا کرد/ فرار سپاهان از شکست خانگی مقابل فردوس/ پیروزی نفس‌گیر سن‌ایچ در روز اخراج گلرها در مشهد+ جدول

ملی حفاری با شکست راگا عزم بقا کرد/ فرار سپاهان از شکست خانگی مقابل فردوس/ پیروزی نفس‌گیر سن‌ایچ در روز اخراج گلرها در مشهد+ جدول

روز پایانی از هفته بیست و دوم لیگ‌برتر فوتسال با نتایج متفاوت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در روز پایانی از بیست و دومین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز سه دیدار در شهرهای مشهد، اصفهان و شهرری برگزار شد که نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورد. 

در دیدار تیم های راگا و ملی حفاری اهواز که در شهرستان ری برگزار می‌شد و با توجه به امتیازات دو تیم در انتهای جدول ارزش امتیازات بازی دو چندان شده بود، ملی حفاری اهواز دست به کار بزرگی زد و موفق شد این بازی را در خانه حریف از آن خود کند. ملی حفاری اهواز در نیمه اول بازی، برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست تا پایان نیز بازی موفق خود را متفاوت با هفته‌های گذشته و شکست‌های سریالی خود تداوم بخشد.

تیم حیدر فرهادی در روزی که حریف یک اخراجی نیز در این بازی داشت موفق شد با درخشش و دبل یعقوبی‌نژاد امتیاز ارزشمند را از آن خود کند و امیدوارانه به هفته‌های پیش رو برای بقا بنگرد. 

در اصفهان تیم سپاهان میزبان فردوس قم بود که در نیمه اول با قبول یک گل از حریف قمی راهی رختکن شد. شاگردان علی افضل و احمد باغبانباشی در نیمه دوم تمام تلاش خود را برای تغییر نتیجه انجام دادند و موقعیت‌های زیادی را هم بر روی دروازه حریف قمی خلق کردند اما در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی با گل لحظات پایانی اسحاق سورغالی دست پیدا نکردند. سپاهان اصفهان با این امتیاز ۲۷ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ جای گرفت. 

در سالن شهید بهشتی فردوسی مشهد عصر امروز فرش آرا میزبان تیم مدعی سنی چه سالی بود شاگردان قدرت بهادری در نیمه اول علیرغم تلاش زیاد خود با دو گل حریف ساوجی با شکست راهی رختکن شدند اما نیمه دوم متفاوتی را آغاز کردند.

فرش‌آرا بلافاصله پس از شروع بازی به گل اول خود رسید و پس از آن برای رسیدن به گل‌های بعد فشار بیشتری را با روی آوردن به سیستم پاورپلی به سن‌ایچ وارد کرد. در شرایطی که مشهدی‌ها گلر اصلی خود را با کارت قرمز داور از دست داده بودند در نیمه دوم نیز مسعود محمدی گلر سن ایچ با کارت زرد دوم و قرمز داور از زمین اخراج شد. لحظات پایانی این بازی با فشار تیم قدرت بهادری به شدت حساس و جالب دنبال شد اما در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک سن‌ایچ به پایان رسید. 

گفتنی است دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان به دلیل مثبت شدن مجدد تست ۱۷ بازیکن و کادر فنی مسی‌ها به طور کامل لغو شد و به زمان دیگری که به زودی اعلام خواهد شد معوق گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.