کد خبر : 215948
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 12:37
-

مازندران در آستانه خداحافظی با فوتسال؛

مدیرعامل زندی‌بتن کلاردشت آتش زیر خاکستر/ هیچ کدام از وعده‌های مازندرانی‌ها محقق نشد!

مدیرعامل زندی‌بتن کلاردشت آتش زیر خاکستر/ هیچ کدام از وعده‌های مازندرانی‌ها محقق نشد!

مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت از عدم تحقق وعده های مسئولان استانی بشدت ناراحت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، صابر زندی مدیرعامل باشگاه زندی بتن که با عشق و علاقه خاص خود به رشته فوتسال طی دو سال اخیر کلاردشت را ابتدا صاحب فوتسال و سپس کسب سهمیه لیگ‌برتر کرده است، شنیده می‌شود این روزها بشدت از خلف وعده مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ناراحت است و در گفتگو با اطرافیانش حرف‌های ناخوشایندی در خصوص آینده تیمش به میان آورده است.

این ناراحتی در حالی رخ داده که رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران علیرغم قول‌هایی برای کمک به زیرساخت های این باشگاه برای رشد و توسعه فوتسال نه تنها کاری نکرده که حتی یک بار هم بر سر بازی‌های این تیم خصوصی استان مازندران حاضر نشده است!

ظاهرا این تمام ناراحتی‌های صابر زندی نبوده چراکه گفته می‌شود هیچ کدام از نمایندگان مازنی در مجلس شورای اسلامی تابحال در هیچ بازی این تیم حضور نیافته‌اند و تنها اتفاقی که افتاده بحث آماده‌سازی سالن کلاردشت از سوی مسئولان شهرستان آن هم با تاخیر زیاد بوده که هزینه‌های تنها بخشی از آن پرداخت شده است!

گفته می‌شود که حضور دکوری مسئولان هیات فوتبال کلاردشت هم بخش دیگری از این ناراحتی است که هیچگونه همکاری با تنها نماینده لیگ‌برتری کلاردشت نداشته و اتفاقات ساده‌ای چون هماهنگی آمبولانس و پزشک و … که  همه جا با هیات فوتبال است نیز در کلاردشت بر عهده باشگاه خصوصی زندی بتن است.

صابر زندی که بشدت از این شرایط ناراحت است در جمعی خبر از اولین و آخرین سال تیمداری خود در کلاردشت داده است که با توجه به سقوط احتمالی شهروند ساری، رشته فوتسال را در استان مستعد مازندران به کما می‌برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.