کد خبر : 215932
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 10:57
-

صانعی در گفتگو با Fut5al :

مغرور شدیم اما گلر تاجیک به اندازه عمرش توپ گرفت/ سرمربی افغانستان جای حرف‌های بی‌اساس روی تیم خودش تمرکز کند/ داوری کافا همسطح با مسابقات نیست

مغرور شدیم اما گلر تاجیک به اندازه عمرش توپ گرفت/ سرمربی افغانستان جای حرف‌های بی‌اساس روی تیم خودش تمرکز کند/ داوری کافا همسطح با مسابقات نیست

سرمربی تیم‌ملی زیر ۱۹سال ایران گفت: مقابل تاجیکستان مغرورانه بازی کردیم اگرچه که گلر آنها هم به اندازه تمام عمرش از بازیکنان ما توپ گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی صانعی پس از پیروزی ایران مقابل تاجیکستان در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: بازی بسیار خوبی بود و به نتیجه لازم رسیدیم هر چند که به بازیکنانم هم گفتم که نباید در باد پیروزی پرگل مقابل افغانستان می‌خوابیدند. بازیکنان با خیال یک پیروزی پرگل وارد این بازی شدند و وقتی موقعیت‌های زیاد ما در همان ۱۰ دقیقه اول بازی وارد گل نشد دچار استرس شدند و هر چقدر هم بین دو نیمه صحبت کردیم باز هم به دلیل شرایط سنی تیم این شرایط در وقت نیز بر تیم ما حکمفرما بود.

صانعی ادامه داد: ما گلر حریف را در نیمه اول گرم کردیم و فکر می‌کنم با مجموع تمام توپ‌هایی که بازیکنان ما در نیمه اول به سر و صورتش کوبیدند، به اندازه تمام عمرش توپ گرفت. این موضوع هم به گلر و هم به بازیکنان تاجیکستان در نیمه دوم اعتماد به نفس داد و کار را برای تیم جوان ما در نیمه دوم قدری سخت کرد.

سرمربی تیم زیر ۱۹سال ایران با انتقاد از وضعیت داوری در بازی‌های ایران گفت: واقعا تنها مشکل ما این است که سطح داوری‌ها از سطح مسابقات جوان‌تر و پایین‌تر است. البته که داوران ایرانی خوبی اینجا داریم که آنها بازی‌های دیگر را سوت می زنند اما سایر داوران هرگز دید خوبی نسبت به ما ندارند و این اصلا خوب نیست. ما در نیمه دوم همین بازی با تاجیکستان، سه دقیقه از شروع بازی ۴خطا شدیم که دو خطا اصلا خطا نبود.

صانعی ادامه داد: در نیمه اول این بازی میلاد براهویی را چنان بازیکن تاجیکستان زد که زیر بغلش را گرفتند و بیرونش آوردند اما داور بین نیمه آمده و می‌گوید که بازیکنان شما سیمولیشن می‌کنند! یا در بازی با افغانستان امیرحسین دهقانی بعد از زدن ضربه سر آنها خارج از شش قدم حریف با مشت گلر آنها بیهوش شد و واقعا از حال رفت طوری که بنا به توصیه پزشک نه بعد بازی با ما تمرین کرد و نه مقابل تاجیکستان بازی‌اش دادیم بعد داور در آن بازی کارت قرمز مسلم را نشان نداد.

او افزود: این اشتباهات داوری به ما استرس وارد می‌کند چون بازی خودمان را نمی‌توانیم انجام  بدهیم و مقابل همین تاجیکستان بعد از خطای چهارم تلاش کردیم که فقط حفظ توپ کنیم و توپ را بچرخانیم چون اگر می‌خواستیم بازی خودمان را انجام دهیم قطعا داور قلع و قمع می‌کرد و باید اخراج می‌دادیم.

سرمربی زیر ۱۹سال در ادامه روند ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: واقعیت این است که تیم ما نوپاست و در حد ۶روز تشکیل شده و ظرف ۴ روز هم از ۴۰ نفر به این نفرات رسیده ایم و به بیشکک آمده‌ایم. بچه‌های ما هنوز اسم همدیگر را درست نمی‌شناسند. در مجموع کافا تورنمنت خوبی است چون بچه‌های ما کسب تجربه می‌کنند. هنوز بازیکنان بسیار خوبی داریم که حتما باز به اینها اضافه می کنیم. روز به روز بهتر می‌شوند و انشاالله بتوانیم در آینده به قهرمانی مسابقات آسیایی دست پیدا کنیم. من همین‌جا باید از مربیانی که این بازیکنان را در لیگ‌های ایران پرورش داده‌اند تشکر کنم و همچنین از فدراسیون که باعث شد ما اینجا باشیم و بتوانیم نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا کنیم.

صانعی در پاسخ به مصاحبه اخیر سرمربی تیم‌ملی افغانستان در خصوص اینکه ایران عمدا اجازه خروج بازیکنان مهاجر افغانستانی را برای پیوستن به تیم‌ملی زیر ۱۹سال این کشور نداده متذکر شد: اگر واقعا ما قدرت این مدل کارها را داشتیم اول خروجی بازیکنان خودمان را می‌گرفتیم که بتوانیم آنها را به کافا بیاوریم نه اینکه خیلی‌ها را نتوانتسیم بیاوریم چون مدارک‌شان دیر رسید و مقصر ما نبودیم و پاسپورت‌ها دیر آماده شد. در مورد بازیکنان آنها باید بگویم من اصلا نمی‌شناسم آنها چه کسی هستند. ما تمرکزمان روی تیم خودمان است و سرمربی افغانستان هم بهتر است برای پیشرفت تیمش تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد. این حرف‌ها بی‌پایه و اساس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.