کد خبر : 216255
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 8:11
-

باغبانباشی: مستحق پیروزی بودیم/ به گیتی‌پسند کمک کردیم

باغبانباشی: مستحق پیروزی بودیم/ به گیتی‌پسند کمک کردیم

سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت: بازیکنانم در بازی امروز تلاش زیادی انجام دادند و مزد دوندگی و تلاش‌مان را گرفتیم و پیروزی حق ما بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد باغبانباشی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتسال سپاهان مقابل مقاومت البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، البرز تیم بسیار خوبی است و در نیم‌ فصل دوم فقط یک باخت داشته و در سایر بازی‌هایش پیروز شده است و می‌دانستیم کار سختی مقابل این تیم در پیش داریم.

وی تصریح کرد: ما تیم‌ البرز را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم باید مقابل این تیم چگونه بازی کنیم و در نیمه نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما در ابتدای نیمه دوم و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و مجبور شدیم که عقب بکشیم و در ضدحملات به فکر گلزنی باشیم و با این حال باز هم موقعیت‌های خوبی به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان خاطرنشان کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از آنها تشکر می‌کنم. البرز تیم قابل احترامی است اما بازیکنانم با تمام توان جنگیدند و کار بزرگی انجام دادند و توانستیم این ۳ امتیاز حساس را در اصفهان نگه داریم. بازیکنانم در بازی امروز تلاش زیادی انجام دادند و مزد دوندگی و تلاش‌مان را گرفتیم و پیروزی حق ما بود.

وی درباره تاثیر پیروزی سپاهان بر روند قهرمانی گیتی‌پسند گفت: ما با شکست دادن تیم‌های مس سونگون و الوند کمک زیادی به گیتی‌پسند کردیم اما متاسفانه تیم ما در ابتدای فصل خودباوری و اعتماد به نفس لازم را نداشت و تلاش زیادی کردیم تا به بچه‌ها القاء کنیم که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند. در مجموع از عملکرد بچه‌ها رضایت دارم که توانستند ۳ امتیاز مهم را در اصفهان نگه دارند.

باغبانباشی درباره عملکرد درخشان دروازه‌بان تیمش افزود: ما به بازیکنان جوان زیادی اعتماد کردیم و خوشبختانه داریم جواب این اعتماد را می‌بینیم و همه تیم برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنند. ما ۳ بازی دیگر در پیش داریم و تلاش می‌کنیم که در بازی‌های باقی مانده خوب ظاهر شویم و در پایان فصل جایگاه خوبی پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.