کد خبر : 217068
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 9:41
-

رضایی:انتظار دارم در بازی برگشت داورانی باتجربه‌تر قضاوت کنند

رضایی:انتظار دارم در بازی برگشت داورانی باتجربه‌تر قضاوت کنند

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان درباره اظهار نظر تند خود نسبت به داوران دیدار برابر پالایش نفت آبادان توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان درباره اظهار نظر تند خود نسبت به داوران دیدار برابر پالایش نفت آبادان توضیح داد.

عاطفه رضایی در رابطه با بازی حساس تیمش مقابل پالایش‌نفت آبادان گفت: به خوبی می‌دانستیم که بازی سختی را پیش‌رو داریم و با تمام توان پا به این بازی گذاشتیم. فشار زیادی را متحمل شدیم اما اراده مس، این پیروزی ارزشمند را برای ما به ارمغان آورد.

رضایی که پس از پیروزی تیمش اظهارات تندی را علیه داوران این بازی و نماینده فدراسیون مطرح کرده بود، در این رابطه می‌گوید: مربیان در اینچنین بازی‌های حساسی واقعا زیر فشار قرار دارند و استرس زیادی را متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: ما در بازی جمعه میزبان بودیم اما نماینده فدراسیون از اول بازی همه جوره ما را تحت فشار قرار داده بود. برای ایشان احترام زیادی قائلم اما توقع داشتیم که با ما مدارای بیشتری انجام دهد. همین موضوع سبب شده بود که من تا پایان بازی عصبی باشم.

رضایی افزود: من بلافاصله بعد از بازی آن مصاحبه را انجام دادم و شاید اگر زمان بیشتری گذشته بود و آرامش بیشتری داشتم به این شکل از کوره در نمی‌رفتم. اما کماکان اعتقاد دارم که مستحق این هستم که انتظار بیشتری از داوران داشته باشم.

سرمربی مس اذعان کرد:  از داوران مرحله حذفی در اینچنین بازی‌های حساسی که سرنوشت تیم‌ها را رقم می‌زند، توقع خیلی بیشتری داریم. بارها در مرحله گروهی از عملکرد داوران تعریف و تمجید کرده‌ام اما داوری روز جمعه ما را تا حدی وارد چالش کرد.

وی در پایان ضمن امیدواری به استفاده از داوران باتجربه تر در بازی برگشت تیمش در آبادان، گفت: وقتی بازی دو تیم تا این حد درگیرانه و فیزیکی‌ است و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، انتظار دارم در بازی برگشت داورانی باتجربه‌تر قضاوت کنند تا هر تیمی که محق است، راهی نیمه‌نهایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.