کد خبر : 217169
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 9:36
-

دلایل حضور سرمربی سابق ایران در تیم ملی فوتسال عراق/ناظم الشریعه پنجشنبه می بندد

دلایل حضور سرمربی سابق ایران در تیم ملی فوتسال عراق/ناظم الشریعه پنجشنبه می بندد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که در آستانه امضای قرارداد با تیم ملی عراق است، دلایل انتخاب این کشور برای ادامه کار را توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سیدمحمد ناظم الشریعه در خصوص حضورش در تیم ملی فوتسال عراق گفت: وقتی از تیم ملی فوتسال ایران کنار آمدم، چند پیشنهاد داشتم که بررسی کردم. مهمترین بحث نزدیک بودن به کشورمان بود. شرایط عراق تقریباً به ما نزدیکتر بود.

وی افزود: سه جلسه با عدنان درجال وزیر ورزش عراق داشتیم. جلسات خوبی در ارتباط با توسعه زیر ساختهای فوتسال عراق و توسعه استعدادیابی در عراق بود که به نتایج مثبتی رسیدیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: این هفته جلسات ما در عراق ادامه خواهد داشت. کار به صورت کلی است و قرار است اتفاقاتی برای فوتسال عراق رخ بدهد. تمام تلاشمان را می‌کنیم اتفاقات خوبی رخ بدهد. اگر شرایط خوب باشد و شخصیت و برند فوتسال کشورمان افزایش یابد موافقت حاصل خواهد شد.

به گفته ناظم الشریعه، این مربی امروز دوشنبه عازم بغداد می‌شود و روز سه شنبه بعد از برگزاری یک جلسه، استعدادیابی را آغاز می‌کند. ناظم الشریعه همچنین تاکید کرد: جلسه نهایی ما با عراق روز پنجشنبه خواهد بود.

سرمربی سابق ایران احتمالاً چهار دستیار به تیم ملی عراق خواهد برد و در برنامه‌ای بلندمدت به دنبال توسعه فوتسال این کشور و تبدیل آن به یکی از قدرتهای آسیا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.