کد خبر : 217603
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 14:21
-

نتایج در حد انتظار نمایندگان خراسان در لیگ برتر

نتایج در حد انتظار نمایندگان خراسان در لیگ برتر

رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بالاخره بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به پایان رسید و نمایندگان مشهد در این تورنمنت نتایجی در حد انتظار کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بالاخره بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به پایان رسید و نمایندگان مشهد در این تورنمنت نتایجی در حد انتظار کسب کردند.

 رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بالاخره بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به پایان رسید و نمایندگان مشهد در این تورنمنت نتایجی در حد انتظار کسب کردند. فرش‌آرا همان‌طور که از شواهد و قرائن موجود سال‌های گذشته برمی‌آمد، بازهم همان میانه‌نشین بی‌اماواگر لیگ‌برتر بود و در رتبه ششم قرار گرفت و چیپس کامل مشهد هم که اولین تجربه لیگ‌برتری‌اش را از سر می‌گذراند، در جایگاه یازدهم جدول ایستاد. نتایجی که شاید انتظار معمول هواداران فوتسال در این فصل بود، اما حقیقت آن است که انتظار آرمانی و واقع‌گرایانه آن‌ها نبود و باتوجه‌به ظرفیت‌های فوتسال خراسان در سطح کشور، انتظار می‌رفت نتایج بهتری برای نمایندگان مشهد حاصل شود.

آمار یازدهمین حضور فرش در لیگ

فرش‌آرا به‌عنوان نماینده کهنه‌کارتر فوتسال مشهد در یازدهمین سال حضورش در لیگ‌برتر نتوانست پایش را از آنچه در این سال‌ها برایش رقم خورده است، فراتر بگذارد. زردآبی‌های مشهد فصل را با همان همیشگی، مجید مرتضایی، آغاز کردند و در ادامه راه سکان هدایتشان به‌دست قدرت بهادری افتاد که هنوز بازی می‌کند و به‌عنوان بازیکن‌مربی تجربه هدایت یک تیم لیگ‌برتری را نداشت.

نماینده مشهد در این فصل ۱۰ پیروزی، چهار تساوی و دوازده باخت در کارنامه داشت که کمی از حالت عادی سال‌های گذشته بیشتر بود. فرش فصل قبل هشت باخت در کارنامه داشت و فصل قبل‌ترش شش شکست در کارنامه‌اش ثبت شده بود. مشهدی‌ها چه در دفاع و چه در حمله آمار وحشتناکی نداشتند و همه‌چیز برایشان مثل یک تیم معمولی روبه‌پایین بود؛ ۷۸ گل خورده و ۶۱ گل زده! نماینده اول فوتسال شهر مشهد درنهایت هم با امتیاز مشترک با فولاد زرند ایرانیان و به حکم بازی مستقیم در جایگاه ششم جدول ایستاد.

آمار اولین حضور چیپس در لیگ

چیپس کامل خیلی دیرتر از حد تصور به چرخه رقابت‌های لیگ‌برتر آمد. تیمی که با خرید امتیاز منصوری‌قرچک و یک‌هفته بعد از شروع لیگ‌برتر به مسابقات پا گذاشت و تا رسیدن به هماهنگی زمان زیادی برای آن‌ها صرف شد. چیپس در این فصل فقط شش بار برد که یک‌بار آن‌هم به حکم کمیته انضباطی بود. شاگردان محسن جنگی در شانزده بازی بازنده بودند و چهار تساوی هم در کارنامه‌شان ثبت کردند.

چیپس با ۲۲ امتیاز یازدهم شد و بالاتر از راگا، حفاری و شهروند ساری از خطر سقوط جست. نماینده مشهد در خط دفاع بدترین عملکرد را داشت. دروازه چیپسی‌ها ۱۰۴ بار در این فصل باز شد و یکی‌دو شکست سنگین ۱۱ بر ۰ و ۱۱ بر ۱ در کارنامه داشتند که عجیب بود. تیمی که حالا شاید با برنامه‌ریزی بهتر و جذب بازیکنان بهتر بتواند دورخیز خوبی برای فصل آینده داشته باشد.

فصلی که نمی‌توان به آن بالید

لیگ‌برتر با قهرمانی گیتی‌پسند به پایان رسید، اما نشانه‌های خوبی برای فوتسال خراسان نداشت. فرش‌آرا و چیپس در پایان ماراتن لیگ‌برتر جایگاهی را به‌دست آوردند که بی‌تردید فوتسال خراسان نمی‌تواند به آن ببالد. از طرفی مشهدی‌های لیگ‌برتر هم چندان توفیقی نداشتند. حمید بی‌غم با مس سونگون، قهرمان چهار سال گذشته لیگ‌برتر، نایب‌قهرمان شد تا نوار قهرمانی‌های تیم تبریزی پاره شود. مهدی جاوید هم ، آقای گلی را با فاصله از دست داد و سعید احمدعباسی جای او را در صدر جدول گل‌زنان لیگ‌برتر گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.