کد خبر : 218216
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 - 22:57
-

نیلوفر اردلان در ژست یحیی گل‌محمدی!

نیلوفر اردلان در ژست یحیی گل‌محمدی!

سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان نسبت به تصمیمات داور دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اعتراضات پرشماری داشت و با چهره‌ای برافروخته بازی را دنبال می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در حالی تیم فوتسال زنان پیکان توانست به فینال لیگ صعود کند که شاگردان نیلوفر اردلان این ماموریت را در سخت‌ترین حالت ممکن انجام دادند و به لطف برتری یک‌گله در رفسنجان، روز گذشته در خانه به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا با برتری حداقلی نسبت به مس، بتوانند به فینال لیگ فوتسال زنان صعود کنند و حریف نصر فردیس کرج شوند.

آن‌چه در بازی برگشت مرحله‌ نیمه نهایی بیش از همیشه مشهود بود، اعتراض کادرفنی دو تیم به قضاوت زهرا رحیمی بود؛ به‌ویژه اعتراض نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان که از همان دقایق نخست و بعد از تکل شدید بازیکن مس روی پاس فاطمه اعتدادی آغاز شد و تا واپسین لحظات مسابقه هم ادامه داشت.

جالب آن‌که اوج برافروختگی اردلان علیه داور مسابقه مربوط به لحظه‌‌ پاورپلی حریف در نیمه‌‌ دوم بود که پیکانی‌ها با توپ‌گیری فرصت طلایی برای گلزنی داشتند اما بازیکن مس با خطای خود مانع از گلزنی خودروسازان شد که این خطای او در آستانه ثبت گل برتری به سود پیکان، بدون اخطار برای هما آقایی همراه بود تا نیلوفر اردلان به‌شدت نسبت به عدم اخراج بازیکن مس رفسنجان اعتراض کند.

البته که در نهایت شاگردان اردلان فینالیست شدند و حالا این سرمربی جوان در یک‌قدمی رسیدن به اولین قهرمانی دوران مربیگری‌اش قرار دارد و امیدوار است بتواند این ماموریت را با موفقیت به پایان برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.