کد خبر : 218237
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 9:04
-

انتظار می رود قهرمان تیم ملی در آسیا حفظ شود

حسن‌زاده: در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم / تجربیات شمسایی می تواند به تیم ملی کمک کند

حسن‌زاده: در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم / تجربیات شمسایی می تواند به تیم ملی کمک کند

فوتسال ایران در سالی که سپری رشد روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. در همین راستا با علی‌اصغر حسن‌زاده،  به گفت‌وگو نشستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،  فوتسال ایران در سالی که سپری رشد روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. در همین راستا با علی‌اصغر حسن‌زاده،  به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید:

– سال ۱۴۰۰ برای فوتسال ایران چطور گذشت؟

از نظر باشگاهی که با قهرمانی تیم گیتی پسند برایم تمام شد. در رده ملی هم حضور خوبی در رقابت های جام جهانی داشتیم هرچند می توانستیم بهتر باشیم و شرایط مناسبی را رقم بزنیم که تاریخ سازی شود اما متاسفانه نشد ولی در مجموع عملکرد خوبی داشتیم.

– سال گذشته همراه شد با تغییر سرمربی تیم ملی آن هم بعد از چند سال طولانی که آقای ناظم الشریعه هدایت تیم را برعهده داشتند. نظر شما در خصوص انتخاب وحید شمسایی چیست؟

آقای شمسایی کاپیتان تیم ملی بودند و در لیگ هم سابقه مربیگری دارند. قطعا با تجربیاتی که دارد می تواند به تیم ملی کمک کند و برای شمسایی آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم همانطور که در زمان بازیگری برای تیم ملی مثمرثمر بود در جایگاه سرمربیگری موفق باشد چون مردم ایران با فوتسال خوشحال می شوند.

– در مورد عملکرد ناظم الشریعه چه نظری دارید؟

ناظم الشریعه واقعا در همه این سالها برای تیم ملی فوتسال زحمت کشید. در این چند سال ما قهرمان آسیا شدیم و سومی جهان را به کارنامه فوتسال ایران اضافه کردیم و در کل اتفاقات خوبی رخ داد.

– سال ۱۴۰۱ برای فوتسال سال پرترافیکی است، عملکرد تیم ملی را با تغییرات رخ داده چطور پیش بینی می‌کنید؟

تیم ملی قهرمانی جام ملت‌ها را در کارنامه خود دارد و بنابراین انتظار می رود که این قهرمانی حفظ شود. در کنار آن جام باشگاه های آسیا را داریم و امیدوارم در هر دو رویداد نتایج خوبی را به ارمغان بیاوریم.

– با تیم گیتی پسند عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کردید؟ رقابت‌های لیگ چطور بود؟

لیگ فوتسال همیشه جذاب است و امسال هم این جذابیت به دلیل تغییر شکل بازی‌ها بیشتر شده بود. ۵ تیم از ابتدا در کورس قهرمانی بودند و واقعا امتیازها خیلی بهم نزدیک بود. گیتی پسند هم از همان هفته های سوم و چهارم موفق شد به صدر جدول صعود کند و این شرایط را تا پایان فصل حفظ کرد و دو هفته مانده به پایان لیگ به مقام قهرمانی رسید. تیم یکدل بود و از همان ابتدا هدفمان قهرمانی بود. در دو سال اخیر با بدشانسی قهرمانی را از دست داده بودیم اما امسال تیم شرایط فوق العاده‌ای داشت. لیاقت قهرمانی را داشتیم و خوشحالم که مزد تلاش هایمان را با این نتیجه گرفتیم.

– حضور تیم در جام باشگاه‌های آسیا قطعی شده است؟

به خاطر کرونا در دو سال گذشته جام باشگاه های آسیا برگزار نمی شد اما خوشبختانه قرار است مرداد این رقابت ها به میزبانی امارات برگزار شود. فوتسال ایران در آسیا همیشه جزو مدعی‌ها بوده و قطعا تلاش خواهیم کرد از نام فوتسال ایران و گیتی پسند دفاع کنیم و در آن رویداد نیز جزو تیم های مدعی قهرمانی باشیم.

– سخن پایانی؟

سال جدید را به همه مردم عزیز تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوب و به دور از بیماری را داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.