کد خبر : 218242
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 10:20
-

۵ تغییر در لیست تیم ملی نسبت به آخرین بازی رسمی/۶ بازیکن جام جهانی در لیست شمسایی

۵ تغییر در لیست تیم ملی نسبت به آخرین بازی رسمی/۶ بازیکن جام جهانی در لیست شمسایی

مقایسه لیست تیم ملی در زمان ناظم الشریعه و شمسایی جالب توجه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، لیست تیم ملی برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا اعلام شد که اولین لیست رسمی وحید شمسایی نیز به حساب می آید.سعید مومنی، باقر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مرتضی عزتی، علی رفیعی پور، سالار آقاپور، مسعود عباسی، مسعود یوسف، حمزه کدخدایی، مهدی کریمی، مسلم اولاد قباد، سعید احمد عباسی، حسین طیبی بازیکنان تیم ملی برای این رقابتها هستند.

در لیست اعلامی توسط وحید شمسایی ۶ بازیکن از جام جهانی ۲۰۲۱ حضور دارند.باقر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علیرضا رفیعی پور، مسلم اولاد قباد، سعید احمد عباسی و حسین طیبی این ۶ بازیکن هستند.

همچنین احمد اسماعیل پور به دلیل بی نظمی از تیم ملی خط خورد و محمد شجری نیز به دلیل خدمت سربازی در این لیست حضور ندارد که به نظر می رسد با اضافه شدن این دو بازیکن به تیم شمسایی، شاهد حضور نیمی از بازیکنان جام جهانی در ترکیب آینده تیم ملی باشیم.

آخرین حضور رسمی ناظم الشریعه که با تغییراتی در ترکیب تیم ملی نیز همراه بود مصاف دوستانه با ایتالیا بود که او از این بازیکنان دعوت کرد:سالار آقاپور، حمزه کدخدایی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف ، مهدی کریمی، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، اصغر حسن‌زاده، سهیل جامدی ،علیرضا رفیعی پور، مسلم اولادقباد،محمد شجری ، باقر محمدی

نست به آخرین بازی رسمی تیم ملی، ۹ بازیکن در تیم کنونی حضور دارند و تنها ۵ نام جدید به لیست شمسایی اضافه شدند.سالار آقاپور، حمزه کدخدایی، محمد حسین درخشانی، مسعود یوسف،مهدی کریمی،سعید احمدعباسی، علیرضا رفیعی پور،مسلم اولاد قباد و باقر محمدی این ۹ بازیکن هستند که در آخرین لیست ناظم الشریعه و اولین لیست شمسایی حضور دارند.

با اضافه شدن محمدرضا سنگ سفیدی و حسین طیبی که در لیست جام جهانی نیز حضور داشتند ۱۱ بازیکن از دو لیست رسمی آخر ناظم الشریعه در تیم شمسایی حضور دارند که اگر اسماعیل پور و شجری را هم که احتمال دعوت آنها در آینده هست اضافه کنیم به ۱۳ بازیکن دو لیست آخر ناظم الشریعه می رسیم.

مرتضی عزتی،سعید مومنی و مسعود عباسی تنها بازیکنانی هستند که در دو لیست پایانی ناظم الشریعه برای جام جهانی و بازی با ایتالیا حضور نداشتند و توسط وحید شمسایی در لیست نهایی قرار گرفتند. از این جمع مرتضی عزتی و سعید مومنیبه تناوب در اردوهای تیم ملی توسط ناظم الشریعه هم حضور داشتند اما در لیست نهایی قرار نگرفتند و مسعود عباسی تنها بازیکنی است که در اردو و لیست نهایی شمسایی نسبت به ناظم الشریعه حضور داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

افشین دوشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

مهم این بود که سنگ سفیدی باشه که هست

ناشناس سه شنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۰۶

خیلی تغییرات دادن جناب شمسایی…….. فقط ۱ نفر . خنده‌دار نیست