کد خبر : 218496
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 14:23
-

ناظم‌الشریعه در گفتگو با Fut5al :

شکست دور قبل عراق به امارات را تلافی کردیم/ بازیکن مصدوم را به کمپ اسپایر قطر فرستادم

شکست دور قبل عراق به امارات را تلافی کردیم/ بازیکن مصدوم را به کمپ اسپایر قطر فرستادم

سرمربی تیم‌ملی عراق گفت: با وجود اینکه دیر شروع کرده بودیم اما توانستیم شکست سابق عراق مقابل امارات را تلافی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی ایرانی تیم ملی عراق پس از اولین پیروزی در دور مقدماتی جام ملتهای آسیا به Fut5al گفت: حقیقتا حدود ۲۰ روز بود که با این تیم کار می‌کردیم و این زمان بسیار کمی برای آماده‌سازی یک تیم‌ملی برای شرکت در یک تورنمنت است با این حال شکر خدا بازی ۲ بر صفر از امارات بردیم و گام اول را خوب برداشتیم.

او بازی با امارات را یک بازی سخت خواند و گفت: اینکه عراق در دور قبل بازی‌ها به همین تیم امارات ۳ بر ۲ باخته بود یکی از دلایل سخت شدن این بازی برای ما بود اما بازیکنان ما توانایی‌های خود را باور کرده بودند و توانستیم سه امتیاز خوب را در اولین بازی رسمی خود بدست بیاوریم.

سرمربی عراق با اشاره به مصدومیت دو بازیکنش در این بازی متذکر شد: متاسفانه ما در اولین بازی دو بازیکن خوب خود را از دست دادیم که یکی از آنها زانویش شکست و بلافاصله مقدمات انتقالش به کمپ اسپایر قطر را فراهم کردیم تا دوران درمان خود را آغاز کند. بازیکن دیگرمان رافد هم که در ترجمه و ارتباط ما با بازیکنان نیز مضافا کمک می‌کند نیز مصدوم شد.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه از تحقق خواسته‌هایش در عراق راضی است، گفت: به شخصه هر آنچه خواسته شده را فراهم کرده‌اند مضاف بر اینکه اگر جایی هم نقصی هنوز وجود دارد تلاش مدیران عراقی را می‌بینم که در صدد رفع مشکل هستند، این موضوع برای من اهمیت دارد. ما هم با وجود اینکه زمان کمی داشتیم تمام تلاش خود را کرده‌ایم و همین که چند بازی کردیم و نباختیم اتفاق خوبی است.

سرمربی عراق از هر گونه پیش‌بینی در خصوص جایگاه تیم عراق در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا خودداری کرد و گفت: ما برنامه دادیم و بر اساس برنامه جلو می‌رویم. فعلا درگیر مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها هستیم و بعد از آن غرب آسیا را داریم که اواخر خرداد ماه است و می خواهیم بعد از این مرحله برای آن مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.