کد خبر : 218499
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 14:27
-

عراقی زاده: گرفتن میزبانی جام باشگاه‌های آسیا کمک دستگاه‌ها را می‌طلبد

عراقی زاده: گرفتن میزبانی جام باشگاه‌های آسیا کمک دستگاه‌ها را می‌طلبد

قائم مقام گیتی پسند از میزبانی آسیا می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره درخواست میزبانی این باشگاه برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بعد از انصراف امارات گفت: بعد از اینکه اماراتی‌ها از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا انصراف دادند، به همراه اعضای هیئت مدیره شرایط را بررسی کرده و بعد از مشورت تصمیم گرفتیم برای درخواست میزبانی به هیئت فوتبال اصفهان نامه بزنیم. به خاطر اینکه ما نمی‌توانستیم مستقیم به خود AFC نامه ارسال کنیم، به هیمن دلیل از طریق هیئت فوتبال این کار را انجام دادیم تا آن‌ها بعد از ارسال نامه به فدراسیون فوتبال، نامه درخواست ما را به AFC ارسال کنند.

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۲ قرار بود به میزبانی کشور امارات برگزار شود که آن‌ها به دلیل برخی مشکلات تصمیم گرفتند از این میزبانی انصراف دهند. به دنبال این اقدام، باشگاه گیتی پسند اصفهان هم به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا درخواست میزبانی این رقابت‌ها را به AFC ارائه داد.

قائم مقام تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: ما به عنوان باشگاه یک بخشی از کار را بابت میزبانی انجام دادیم و بقیه کار‌ها باید با کمک دستگاه‌های مختلف انجام شود که شامل هیئت فوتبال، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوط به این وزارتخانه است. این‌ها باید به صورت مشترک انجام شود تا بتوانیم میزبانی را بگیریم. ما فعلا درخواست میزبانی را دادیم و بعد از آن باید نماینده‌های AFC به ایران آمده و بعد از بررسی شرایط مشخص خواهد شد که آیا می‌توانیم از بازی‌ها میزبانی کنیم یا خیر. هر چند اصفهان تا کنون ۲ بار موفق شده میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را بر عهده بگیرد و هر ۲ بار هم مورد تایید AFC قرار گرفته بود.

علاوه بر ایران، کشور‌های تایلند و کویت هم به دنبال میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا هستند. قرعه کشی این رقابت‌ها قرار است ۲۵ فروردین در مالزی برگزار شود، اما به دلیل مشخص نبودن میزبان مسابقات ممکن است AFC تصمیم بگیرد زمان قرعه کشی و شروع بازی‌ها را با تاخیر برگزار کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

با پول مردم اصفهان که خوردین میزبانی بگیرین