کد خبر : 218457
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 13:22
-

کریمی مشکلی برای حضور در فینال لیگ بانوان ندارد

کریمی مشکلی برای حضور در فینال لیگ بانوان ندارد

فرشته کریمی می تواند پیکان را در فینال لیگ برتر بانوان همراهی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هنگام برگشت فرشته کریمی به ایران و پیوستن به تیم پیکان، از زمان نقل‌وانتقالات گذشته بود. او آی‌تی‌سی هم نداشت، اما فدراسیون قرارداد او را ثبت کرد و کارت بازی برای او صادر کرد که این موضوع با اعتراض تیم‌هایی همراه شد که به‌دنبال آن براساس احتیاط باشگاه پیکان از فرشته کریمی در بازی‌ها استفاده نکرد. در صورت بازی کریمی و شکایت حریف، بازی می‌توانست ۳ بر ۰ به سود حریف اعلام شود.

بااین‌حال، روز گذشته نیلوفر اردلان درباره وضعیت حضور فرشته کریمی در فینال اعلام کرد: «حرف‌وحدیث‌هایی مبنی بر اینکه او نمی‌تواند بازی کند وجود داشت. به همین دلیل، از فدراسیون و سازمان لیگ استعلام گرفتیم. به‌علت تعطیلات جواب استعلام زمان برد، اما روز گذشته جواب آن به‌دست باشگاه رسید و اینکه کریمی مشکلی برای بازی ندارد، اما اینکه آیا قرار است در فینال بازی کند یا نه، به وضعیت او با باشگاه بستگی دارد.»

اردلان، سرمربی تیم فوتسال پیکان، همچنین در آستانه فینال گفت: «من به‌شخصه این نوع برگزاری لیگ را دوست ندارم. به‌نظرم جذابیت لیگ زمانی است که در طول فصل قهرمان مشخص شود. امسال لیگ در دو گروه برگزار شد و همان‌طور که دیدید، ما در گروه متفاوتی قرار داشتیم که چهار تیم از گروه ما به مراحل مختلف صعود کردند. نصر فردیس تیمی حرفه‌ای با کادری مجرب و بازیکنانی خوب است. باتوجه‌به اینکه هر دو تیم نخستین حضورشان را در لیگ تجربه می‌کنند، علاقه‌مندند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. بنابراین، بازی سختی خواهد بود.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.