کد خبر : 218689
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 11:59
-

ایران – مالدیو ؛ فرصتی برای جوانان ملی پوش/ اولین سکانداری رسمی شمسایی

ایران – مالدیو ؛ فرصتی برای جوانان ملی پوش/ اولین سکانداری رسمی شمسایی

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی از مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا در منطقه جنوب و مرکز قاره، امروز به مصاف مالدیو می رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی از مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا در منطقه جنوب و مرکز قاره، امروز به مصاف مالدیو می رود.

شاگردان وحید شمسایی که در گروه یک این بازی ها علاوه بر مالدیو با تیم های قرقیزستان و ترکمنستان همگروه هستند، در حالی برگزار کننده این بازی خواهند بود که تا اکنون بازی با تیم مالدیو را تجربه نکرده اند. البته یکی از نتایج تاریخی تیم ملی فوتبال ایران در برابر مالدیو به دست آمد که توانست این تیم را با نتیجه ۱۷ – ۰ شکست دهد. هر چند فوتبال در مالدیو پیشرفت خوبی داشته است و امروز اگر شاهد برگزاری دوستانه بین تیم ملی فوتبال ایران و مالدیو باشیم نتیجه ۱۷-۰ رقم نمی خورد.

دیدار با مالدیو اولین آزمون وحید شمسایی مربی جدید تیم ملی فوتسال ایران خواهد بود. مربی ای که پیش از این در تیم های باشگاهی حضور داشته و بعد از قطع همکاری فدراسیون فوتبال با ناظم الشریعه که سرمربی تیم ملی عراق شده هدایت تیم ملی فوتسال ایران را با حمایت عزیزی خادم برعهده گرفت. چهره تیم ملی فوتسال ایران به نسبت آخرین مصاف دوستانه ایران در برابر ایتالیا که با هدایت ناظم الشریعه برگزار شد تغییرات زیادی داشته و وحید شمسایی تیمی به مراتب جوان تری را دور هم جمع کرده است که عبارتند از: علیرضا رفیعی‌پور، مسلم اولادقباد، حسین طیبی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، باقر محمدی، سعید مؤمنی، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی، مسعود یوسف، سالار آقاپور، محمدحسین درخشانی، حمزه کدخدایی، مسعود عباس و مرتضی عزتی. تیمی که در بین آنها شناخته شده ترین بازیکن حسین طیبی است که در خارج از کشور توپ می زند.

این مسابقات فرصت خوبی است که جوانان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال از سوی وحید شمسایی کسب تجربه کنند و بازی به بازی بهتر شوند. به این خاطر که تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی که حریفان پیشرفت خوبی داشته اند برای قهرمانی در جام ملت های فوتسال آسیا کار سختی پیش رو دارد. و اما برنامه بازی های تیم ملی فوتسال ایران در مقدماتی جام ملت ها:

*یکشنبه ۲۱ فروردین‌
۱۵:۳۰ ایران – مالدیو

*دوشنبه ۲۲ فروردین‌
۱۵:۳۰ ایران – ترکمنستان

*سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌
۱۸:۳۰ ایران- قرقیزستان

 
 

دو تیم از این گروه به مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی قاره کهن صعود می‌کنند.

منبع:ورزش ۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.