کد خبر : 218682
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 11:14
-

سفال منش:قرقیزستان نسبت به دیگر تیم‌های مقدماتی بهتر است / بهترین نفرات را با خودمان به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام می‌کنیم

سفال منش:قرقیزستان نسبت به دیگر تیم‌های مقدماتی بهتر است / بهترین نفرات را با خودمان به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام می‌کنیم

مربی تیم ملی فوتسال گفت: قرقیزستان نسبت به دیگر تیم‌های مقدماتی بهتر است و آن‌ها سرمایه ویژه‌ای روی فوتسال انجام داده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مربی تیم ملی فوتسال گفت: قرقیزستان نسبت به دیگر تیم‌های مقدماتی بهتر است و آن‌ها سرمایه ویژه‌ای روی فوتسال انجام داده اند.

شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال در خصوص رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بازی امروز برابر مالدیو گفت: ما شناخت چندان زیادی از مالدیو نداریم، هم این تیم و هم ترکمنستان جزء کشور‌هایی هستند که در فوتسال آسیا صبغه خاصی ندارند و ما فقط سعی می‌کنیم اهداف تاکتیکی خودمان را در این ۳ بازی به حریف تحمیل کنیم که این موضوع در همین حد برای ما کفایت می‌کند.

قرقیزستان سرمایه گذاری ویژه‌ای روی فوتسال انجام داده است

مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: رقابت‌های مقدماتی یک پله‌ای است برای ما که بتوانیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا از نظر مسائل فنی و تاکتیکی موفق باشیم. در این مسابقات قرقیزستان نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر است و آن‌ها برای این بازی‌ها، آماده سازی خوبی انجام داده و با ازبکستان و گرجستان دیدار‌های دوستانه خوبی برگزار کردند. قرقیزستانی‌ها سرمایه گذاری ویژه‌ای روی فوتسال کرده‌اند و ما هم ۲ بازی دوستانه این تیم را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم.

بعد از بازی‌های مقدماتی عملکرد تک تک بازیکنان را ارزیابی می‌کنیم

سفال منش گفت: رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، فرصت ویژه‌ای برای بازیکنانی خواهد بود که برای اولین بار است به تیم ملی دعوت شده و در تورنمنت رسمی حضور پیدا می‌کنند. قطعا بعد از این رقابت‌ها ما عملکرد تک تک بازیکنان را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و بهترین نفرات را با خودمان به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ذاكر یکشنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

این تیم ها هیچ کلام در مقابل ایران محلى از اعراب ندارند و هر کدام ٢٠ گل از ایران میخورند بیخود قرقیزستان رو بزرگ نکنید