کد خبر : 218713
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 17:44
-

شمسایی: آمده ایم تا بازیکنان جدید را محک بزنیم/ بازی با قرقیزستان دشوارتر خواهد بود

شمسایی: آمده ایم تا بازیکنان جدید را محک بزنیم/ بازی با قرقیزستان دشوارتر خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، امتحان کردن بازیکنان جدید تیمش را هدف اصلی خود از مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا دانست. تیم ملی فوتسال کشورمان عصر امروز (یکشنبه) با شکست ۱۷ بر صفر مالدیو، گام محکمی در آغاز مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ برداشت. پس از پایان این مسابقه،‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، امتحان کردن بازیکنان جدید تیمش را هدف اصلی خود از مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا دانست.

تیم ملی فوتسال کشورمان عصر امروز (یکشنبه) با شکست ۱۷ بر صفر مالدیو، گام محکمی در آغاز مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ برداشت.

پس از پایان این مسابقه،‌ وحید شمسایی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی را دشوارترین رقیب ایران در مرحله انتخابی می‌داند، گفت: احترام ویژه‌ای برای سه حریف خودمان قائل هستیم، اما قرقیزستان میزبان مسابقات است و دیدار با این تیم، دشوارتر از سایر بازی‌ها خواهد بود. 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد دیدار فردای شاگردانش با تیم ملی ترکمنستان گفت: هنوز بازی این تیم را ندیده‌ایم و امشب این کار را انجام می‌دهیم. ترکمنستان مانند سایر تیم‌ها خواهد بود. آمده‌ایم بازیکنان جدید خودمان را امتحان و آنها را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنیم. تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.