کد خبر : 218757
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 8:37
-

ستاره ای که از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته شد

ستاره ای که از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته شد

تغییرات وحید شمسایی در ترکیب تیم ملی فوتسال، باعث شده تا برخی از ستاره های پرافتخار تیم کنار گذاشته شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال کشورمان که در بازیهای مقدماتی جام ملتهای آسیا در قرقیزستان حضور دارد، دیروز در اولین بازی خود توانست با نتیجه پرگل ۱۷ بر صفر مقابل مالدیو پیروز شود.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان سابق تیم ملی افتخارات زیادی مانند آقای گلی مسابقات سالنی آسیا در سال ۲۰۰۷، آقای گل مسابقات جام ملتهای ۲۰۱۱، قهرمانی جام ملتهای ۲۰۱۰و ۲۰۱۷، قهرمانی مسابقات داخل سالن در سال‌های ۲۰۰۷ ، ۲۰۰۹ و۲۰۱۳، قهرمان جام کنفدراسیون قاره در سال ۲۰۰۹، کسب مقام سوم در جام جهانی ۲۰۱۶ و پنجمی جام جهانی ۲۰۰۸ با تیم ملی کشورمان و همچنین جوایزی مثل بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد و به نوعی یکی از اسطوره های فوتسال در آسیا و ایران به شمار می رود.

با این حال پس از حضور وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال و عدم دعوت حسن زاده به اردوی تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا، وی نتوانست در این مسابقات حضور پیدا کند.

در بازی با مالدیو هم بازوبند کاپیتانی تیم ملی به حسین طیبی رسید و پیراهن شماره ۷ این تیم به مهدی کریمی ۲۶ ساله واگذار شد. همیشه در ادوار مختلف مسابقات ورزشی به خصوص تیم های ملی رسم بوده که واگذاری شماره پیراهن یک بازیکن باسابقه به بازیکن دیگر، با کسب اجازه از بازیکن باتجربه صورت می گیرد. 

حال با توجه به این اتفاقات و واگذاری شماره پیراهن کاپیتان حسن زاده، و اشاره وحید شمسایی مبنی بر تغییر نسل در تیم ملی فوتسال باید دید آیا او بار دیگر به تیم ملی دعوت خواهد شد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.