کد خبر : 218759
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 8:41
-

شمسایی:هیچ بازیکنی را از تیم ملی کنار نگذاشتیم؛ همه باید به فوتسال کمک کنیم/ کارمان برای تغییر نسل سخت است

شمسایی:هیچ بازیکنی را از تیم ملی کنار نگذاشتیم؛ همه باید به فوتسال کمک کنیم/ کارمان برای تغییر نسل سخت است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هیچ بازیکنی را از تیم ملی کنار نگذاشتیم و همه باید به این تیم کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در مورد پیروزی ۱۷ بر صفر تیم ملی فوتسال کشورمان در روز گذشته مقابل مالدیو اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما در این بازی سعی کردیم از اکثر بازیکنان استفاده کنیم. با توجه به تغییراتی که تیم ملی نسبت به جام جهانی دوره گذشته داشته ما باید در این مسابقات تیم را محک جدی بزنیم. در ابتدا گفتیم هدف ما تغییر نسل به مرور زمان است. می‌دانیم شرایط هم خیلی سخت است اما کادر فنی در تلاش است که با میدان دادن به همه بازیکنان به خصوص جوانان این کار را پیش ببرند.برای مثال در این مسابقات بازیکن جوانی به نام مسعود عباسی به همراه تیم است که اولین حضورش را در تیم ملی تجربه میکند و یا حدود ۶ بازیکن جوان دیگر دومین حضورشان در این تیم است. همانطور که گفتم واقعا کارمان سخت است و همه باید پای کار باشند و از تیم ملی حمایت کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به سوالی که با توجه به واگذار شدن پیراهن شماره ۷ علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی به مهدی کریمی آیا وی از تیم ملی کنار گذاشته شده، گفت: نه این حرف صحیح نیست. ما طبق قانون باید در مسابقات از شماره پیراهن یک تا ۱۴ استفاده کنیم. یادم است زمانی هم محمدرضا حیدریان که بازیکن بزرگی بوده و هست نتوانست تیم را در جام جهانی همراهی کند. در آن مقطع پیراهن وی به کسی دیگر واگذار شد، البته طبق صحبتهای که با کریمی سرپرست تیم داشتم او گفت با حسن زاده صحبت کردم و وی اعلام کرده مشکلی نیست.

وی گفت: اصغر حسن زاده بازیکن بزرگی است و برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده و می توان گفت شناسنامه فوتسال است. ما هیچکس را در تیم ملی کنار نگذاشتیم و همانطور که بارها گفتیم در تیم ملی بر روی همه باز است و کادر فنی تلاش می‌‌کند که بهترینها را حتی اگر در لیگهای پایینتر باشند را به این تیم دعوت کنند و از همه میخواهم در این راه سخت به ما کمک کنند.

وی همچنین در مورد بازی امروز تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان گفت: برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی داریم هدف ما میدان دادن به همه بازیکنان به خصوص جوانان و هماهنگی تیمی است و در نهایت خود را برای رقابت‌‌های نهایی جام ملت‌ها آماده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.