کد خبر : 218867
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 14:54
-

نظری در گفتگو با Fut5al:

در فوتسال ایران از تربیت گلر “به روز” غفلت کرده‌ایم/ نسل گلرهای جدید تیم‌ملی را پایه‌ریزی می‌کنم/ از عملکرد هر دو گلر راضی هستیم

در فوتسال ایران از تربیت گلر “به روز” غفلت کرده‌ایم/ نسل گلرهای جدید تیم‌ملی را پایه‌ریزی می‌کنم/ از عملکرد هر دو گلر راضی هستیم

مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: متاسفانه در گیر و دار قهرمانی‌ها و برگزاری رقابت‌های لیگ از تربیت گلر به روز شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا غفلت کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مصطفی نظری پس از دومین دیدار تیم‌ملی فوتسال ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا به خبرنگار Fut5al گفت: ما در شروع کار تقریباً دو دروازه‌بان جوان را همراه تیم‌ملی آوردیم ضمن اینکه در اردوها هم گلرهای خیلی خوبی مثل سجاد بابایی و بهزاد رسولی آوردیم که بسیار خوب و قوی کار کردند و نشان دادند که می‌توانند عملکردی فوق‌العاده داشته باشند ولی در نهایت با نظر گروه فنی سعید مومنی و باقر محمدی در مسابقات همراه ما شدند. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و عملکردشان هم در مسابقات تا اینجا خیلی خوب بود. 

نظری با اشاره عملکرد دروازه‌بان‌های تیم‌ملی نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه نگرش من این است که ما باید تغییر تاکتیک داشته باشیم و تکنیک دروازه‌بان‌های ما باید ارتقا پیدا کند به نظر من آن چیزی که من می‌خواستم را گلرهای ما در بیشکک تا اینجا اجرا کرده‌اند و گروه فنی نیز فکر می‌کنم از عملکرد دروازه‌بان‌ها تا اینجای کار راضی بود. امیدوارم فردا هم بتوانیم یک نتیجه خیلی خوب رقم بزنیم و گلرها هم در کنار همه بچه‌ها بتوانند کارشان را انجام بدهند. 

او افزود: چیزی که اهمیت دارد این است که من در مورد تغییر رویکرد در کار دروازه‌بانی تیم‌ملی ایران استارت زده‌ام‌. به هر حال چند سالی بود که متاسفانه فراموش کردیم که تکنیک دروازه‌بانان کشورمان را در خلال بازی‌ها به روز کنیم و دروازه‌بان‌های به روزتری را داشته باشیم، بازی با دست و پا را به روز کنیم، تکنیک‌های دروازه‌بانی را به روز کنیم اما به این سمت حرکت خواهیم کرد. 

مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی از برنامه ویژه خود خبر داد و گفت: این چند وقت پیش از مرحله نهایی تمام تمرکزم را خواهم گذاشت تا برای جوان‌ها و با استعدادهایی که از دل لیگ پیدا می‌کنیم وقت بگذارم و بعد انشالله بتوانیم آنهایی که مدنظرم هستند را برای رسیدن به سطح بهترین‌های گلرهای دنیا آموزش بدهیم تا نسل دروازه‌بانی خیلی خوب را برای آینده فوتسال ایران باقی بگذاریم. 

نظری بار دیگر از عملکرد هر دو گلر ایران در قزاقستان تمجید کرد و یادآور شد: در بازی اول در نیمه اول باقر محمدی درون دروازه ایستاد که بسیار خوب کار کرد و نیمه دوم سعید مومنی بازی کرد ضمن اینکه در بازی با ترکمنستان تمام زمان بازی سعید مومنی در دروازه بود که ما در گروه فنی کاملاً از دو دروازه‌بان خود راضی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.