کد خبر : 218962
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 فروردین 1401 - 10:51
-

از شمسایی نابغه بیشتر از این هم نمی شد انتظار داشت

عبداله نژاد : شمسایی با جرأت بزرگ تغییرات را انجام داد / باید با تیم بزرگ بازی تدارکاتی داشته باشیم

عبداله نژاد : شمسایی با جرأت بزرگ تغییرات را انجام داد / باید با تیم بزرگ بازی تدارکاتی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، کارشناس فوتسال گفت: امیدوارم ماجدی در این مقطع حساس از تیم ملی فوتسال هم حمایت کند. سعید عبدالله‌نژاد، کارشناس فوتسال، درباره عملکرد تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: واقعیت این است که تیم ملی دچار تغییرات کلی شده است، همین تغییرات یک جرات بزرگ می خواهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، کارشناس فوتسال گفت: امیدوارم ماجدی در این مقطع حساس از تیم ملی فوتسال هم حمایت کند.

سعید عبدالله‌نژاد، کارشناس فوتسال، درباره عملکرد تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: واقعیت این است که تیم ملی دچار تغییرات کلی شده است، همین تغییرات یک جرات بزرگ می خواهد که خب وحید شمسایی نشان داد می تواند این کار را انجام بدهد. نتیجه بازی‌ها از قبل هم قابل پیش بینی بود چرا که بردن تیم هایی چون مالدیو و یا قرقیزستان کار سختی برای فوتسال ایران نیست اما با توجه به تغییرات رخ داده این نتایج قابل دفاع است.

 

وی با اشاره به انتخاب درست وحید شمسایی برای هدایت تیم ملی گفت: من فکر می کنم تیم ملی برای شرکت در این رویداد غریب واقع شد چون بازی تدارکاتی خیلی کمی داشت. بنابراین از شمسایی نابغه بیشتر از این هم نمی شد انتظار داشت. خیلی خوشحالم که این روزها حال تیم ملی خوب است و امیدوارم این روند ادامه دار و روز به روز بهتر هم شود. در کنار شمسایی زحمات بازیکنان خوبی مانند علی اصغر حسن زاده نباید نادیده گرفته شود. حسن زاده و تعدادی دیگر از ستاره‌ها همیشه کمک حال تیم ملی بودند.

 

عبدالله نژاد در مورد شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا توضیح داد: به یاد داریم دوران ما تیم پنجم ایران هم به راحتی می توانست قهرمان آسیا شود و حالا اگر شرایط مهیا شود و تیم روند آماده سازی خوبی را طی کند این اتفاق دور از دسترس نیست. در آسیا حریف خیلی جدی نداریم حالا شاید ژاپن و تایلند خوب باشند اما باز فوتسال ایران در آسیا همیشه حرفی برای گفتن داشته و دارد.

پیشکسوت فوتسال خاطرنشان کرد: برای قهرمانی باید آماده سازی خوبی داشته باشیم و با تیم‌های بزرگ بازی تدارکاتی برگزار کنیم. در حال حاضر شرایط ما خیلی خوب نیست چون برگزاری مسابقات از نظر زمانی فاصله زیادی با جام جهانی ندارد. طبیعتا همه تمرکز فدراسیون روی تیم ملی فوتبال است. واقعا از ماجدی درخواست می کنم فوتسال را در این برهه حساس رها نکند. باید در جام جهانی بعدی ناکامی قبل را جبران کنیم اما تحقق این هدف نیازمند برنامه ریزی و توجه بهتری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.