کد خبر : 219070
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 11:18
-

اردلان: گفته بودم به این تیم قهرمانی می‌آید!/فوتسال با این همه ابهت چرا پخش زنده ندارد؟

اردلان: گفته بودم به این تیم قهرمانی می‌آید!/فوتسال با این همه ابهت چرا پخش زنده ندارد؟

سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان از تلاش شاگردان و مدیران باشگاه پیکان در مسیر رسیدن به قهرمانی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان که قهرمانی لیگ هفدهم فوتسال را به دست آورد، دقایقی بعد از کسب عنوان قهرمانی، گفت: من فقط می‌توانم خدا را در وهله‌ی اول شکر کنم، این‌که این فرصت را به ما داد تا بتوانیم این مقام را به دست بیاوریم؛ واقعا دست یکایک بچه‌های تیمم را می‌بوسم، در این هفت ماه که در کنار هم کار کردیم، همدل و همراه یکدیگر بودیم و از ابتدا گفته بودیم که قهرمانی به این تیم می‌آید و این شعار تیم ما بود و امشب جام قهرمانی بالای سر ماست و متعلق به باشگاه خوب پیکان است.

اردلان با قدردانی از کادر مدیریتی باشگاه پیکان ادامه داد: به آقای اکبر محمدی مدیرعامل اسبق تیم پیکان واقعا تبریک می‌گویم، این برد را تقدیم ایشان می‌کنم؛ خیلی زحمت کشیدند، زمانی‌که شاکله‌ی تیم داشت تشکیل می‌شد، هر بازیکنی که ما می‌خواستیم را جذب کردند و شرایط را برایمان فراهم ساختند. باید از جناب آقای عطابخش هم با که آمدن‌شان انگیزه‌ی مضاعفی به تیم ما دادند و حمایت ویژه‌ای از ما داشتند، تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان با اشاره به بازی جذاب فینال گفت: بازی خیلی خوبی بود و تماشاگران در سالن از این بازی زیبا لذت بردند، همان‌طور که دیدید شاید ما فرصت ۲-۳ گل هم داشتیم؛ از سیوهای فوق‌العاده فرزانه توسلی که عقاب آسیاست نباید غافل شویم چون او عالی کار کرد. ما نقطه ضعف‌های تیم نصر فردیس را بعد از بازی رفت در آورده بودیم و به خوبی آنالیزشان کردیم، خداراشاکرم. آنقدر خوشحالم که جملاتم فعل و فاعل درستی نداشته باشد، اما مهم این است که ما قهرمان شدیم و قهرمانی به این تیم می‌آمد. بالای سر بردن جام در فردیس حس و حال دیگری دارد.

نیلوفر اردلان در واکنش به قضاوت داور مسابقه توضیح داد: خانم ناظمی بهترین داور آسیاست و او به تازگی از قضاوت مسابقات آسیایی آقایان آمده بود و من فکر می‌کنم خیلی خوب بازی را مدیریت کردند و نگذاشتند بازی خیلی بخوابد؛ شاید اگر این همه تنش در این بازی بود و داور می‌خواست از سوت خود استفاده کند و بازی را متوقف کند، اصلاً بازی شکل و شمایل دیگری به خود می‌گرفت. ایشان یکی از بهترین داوران ما هستند و انشالله که همیشه موفق باشند.

او درباره‌ی حضور احتمالی‌اش در تیم ملی با توجه به قهرمانی لیگ واکنش نشان داد و گفت: من نمی‌دانم؛ بحث تیم ملی خیلی بحث متفاوتی است، بحث کشورمان است، بحث ایران و پرچم‌مان است و با باشگاه کاملاً متفاوت است. امیدوارم هر کسی که لیاقت سرمربیگری تیم ملی را دارد، بتواند این تیم را جمع کند. این تیم دو دوره قهرمان آسیا بوده و برای هت‌تریک کردن، کار بسیار سختی را در پیش دارد، با توجه به این‌که میانگین سنی تیم ما نسبت به دیگر تیم‌ها به شدت بالاست و بچه‌هایمان ۳۵-۳۶ ساله هستند. انشالله هر کسی که سرمربی تیم ملی می‌شود، موفق باشد.

اردلان درباره‌ی شرایط فنی تیم فوتبال مردان پیکان هم پاسخ داد: وقتی یک تیم به این جوانی می‌آید و در رتبه‌های ششم و هفتم جدول قرار می‌گیرد، من فکر می‌کنم که این یک همت جمعی را می‌طلبد؛ چه از زمان آقای محمدی که شاکله‌ی تیم‌های پیکان شکل گرفت و چه حال که آقای عطابخش حمایت عالی از تیم‌ها داشتند، این مسئله باعث می‌شود که جوانان پیکان مثل جوانان تیم ما با جان و دل برای موفقیت باشگاه تلاش کنند.

سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان با قدردانی از عوامل رسانه‌ای در طول فصل گفت: از همه‌ی عوامل رسانه‌ها، خبرنگاران و فیلمبرداران و عکاسان ممنونم؛ انشالله روزی برسد که ما این مسابقات را پخش زنده داشته باشیم، واقعا حیف است که والیبال و بسکتبال پخش زنده دارند و اسپانسرها می‌آیند اما فوتسال با این هیجان بالا، با این همه ابهتی که دارد، حیف است که پخش زنده نداشته باشد و همه‌ی فوتسالدوستان و خانواده‌هایمان از این لحظه‌های شاد محروم شوند.

نیلوفر اردلان در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: واقعا جای پسرم رادان اینجا خالی است، ای کاش می‌گذاشتند که او هم در سالن باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.