کد خبر : 219091
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 21:46
-

ستاره فوتسال ایران رسماً از تیم ملی خداحافظی کرد

ستاره فوتسال ایران رسماً از تیم ملی خداحافظی کرد

اسماعیل پور از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد اسماعیل پور ستاره فوتسال ایران و سومین بازیکن برتر جام جهانی ۲۰۱۶ با انتشار پستی در صفحه شخصی خود رسماً از تیم ملی فوتسال خداحافظی کرد. اسماعیل‌پور که افتخارات متعدد آسیایی جهانی و باشگاهی را در کارنامه خود دارد در متن خداحافظی خود آورده است: 

با سلام خدمت همه مردم ایران

 

سیزده سال قبل من برای اولین بار پیراهن مقدس تیم ملی‌مان را بر تن کردم. آن لحظه برای من، برای جوان ۱۹ ساله ای که در مسیر قهرمانان بزرگ کشور رویا پردازی می کرد فراموش نخواهد شد.

 

از آن لحظه تا کنون در تمام مدت از این راه پرهیجان لذت بردم، این مسیر رویایی، سرشار از حس مسئولیت در مقابل کشور عزیزم بود و تمام وجود و تلاشم را بر موفقیت تیم ملی فوتسال ایران معطوف کردم و خدا را شاکرم که با یاری مربیان و بزرگان و سایر ملی پوشان سربلند بودم.

لحظات تکرار نشدنی حضور در جمع چهار تیم برتر جهان و کسب عنوان سومین بازیکن برتر دنیا، قهرمانی آسیا، زدن گل برتری مقابل برزیل بزرگ در جام جهانی و… لحظات غم و شادی فراوان این سالها به مسیرم معنا می بخشد.

اکنون لحظه‌ای است که باید قدمی دیگر در این مسیر برداشته شود، تصمیم گیری آسان نیست، اما حالا زمان لذت بردن از سایر جنبه های زندگی برای من است و ترجیح می دهم با رفتنم فرصت بیشتری در اختیار جوانان شایسته و آینده دار کشور قرار گیرد.

از خانواده ام ، کلیه مربیان تیم ملی در این سالها و خانواده فوتسال بابت حمایتشان در این سالها تشکر میکنم. “

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ذاكر شنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

واقعا براى شمسایی و باندش متاسفم که سرمایه هاى فوتسال این مملکت خیلى راحت از بین مى برند شرم بر شما که به اسم جوانگرایى در حال نابودى فوتسال هستید