کد خبر : 219104
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 8:57
-

پرکاس:بدترین سال ورزشی ام را پشت سر گذاشتم/ خط خوردنم از تیم ملی ضربه روحی به من زد/کراپی ها در دوران مصدومیت از من حمایت کردند

پرکاس:بدترین سال ورزشی ام را پشت سر گذاشتم/ خط خوردنم از تیم ملی ضربه روحی به من زد/کراپی ها در دوران مصدومیت از من حمایت کردند

دروازه بان کراپ از شرایطش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سینا پرکاس دروازه بان ملی پوش تیم کراپ الوند در مورد وضعیت خودش گفت: سال گذشته سال خیلی بدی برای من بود. بدترین سال ورزشیم را پشت سر گذاشتم بدلیل شکستگی پا خیلی اذیت شدم و نتوانستم به تیم کراپ کمک‌ کنم .خیلی اتفاق ها افتاد که خیلی ها خبر ندارند و بعضی ها را به خدا واگذار می کنم . از نظر روحی خیلی خراب بودم و زمانی که روحیه من خوب شد شکستگی پایم خیلی من را عقب انداخت ولی امسال شرایط خیلی خوبی دارم و برای شروع لیگ لحظه شماری می کنم .

وی افزود: باشگاه کراپ یک باشگاه حرفه ای است و جا دارد از برادران نخ باف و آقایان حقانی و مهدی جاوید و مهران عالیقدر تشکر کنم که در زمان مصدومیت من را حمایت کردند . صحبتهایی با کراپ انجام داده ام تا چند روز آینده مشخص می شود. چند پیشنهاد دریافت کردم هم در ایران هم در خارج از ایران . انشالله هر اتفاقی بیافتد باعث پیشرفتم شود.

پرکاس ادامه داد: بعد از لیگ دو روز استراحت کردم و تمرینات خودم را با مربی بدنسازم آقای محمد محمدی به صورت خصوصی شروع کردم. تمام تلاش خودم را انجام می دهم که بهترین عملکردم را داشته باشم تا دوباره به اردوی ملی دعوت شوم و نظر مربی های ملی را جذب کنم تا اتفاقی که برایم قبل از جام جهانی صورت گرفت و خط خوردم دیگر برایم اتفاق نیافتد.

وی افزود: من زمانی که سن ایچ بودم فصل خیلی خیلی خوبی را گذراندم و در دو تورنمنت تایلند و بلاروس بهترین عملکرد را داشتم و حتی در بلاروس گل هم زدم . به نظر سرمربی محترم تیم ملی احترام گذاشتم ولی از نظر روحی ضربه بدی خوردم.

دروازه بان کراپ در پایان گفت: کادر جدید تیم ملی فوتسال نفرات سر شناسی هستند و برند فوتسال ایران و جهان هستند. دارای توانایی فنی بالایی هستند که امیدوارم در کنار این عزیزان تجربیات جدیدی کسب کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.