کد خبر : 219111
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 10:59
-

تبعیض واضح میان فوتبال و فوتسال؛

چرا به ملی‌پوشان ایران پاداشی بابت صعود داده نشد؟

چرا به ملی‌پوشان ایران پاداشی بابت صعود داده نشد؟

در حالی که تمامی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی جام ملتهای آسیا پاداش دریافت کرده‌اند، تیم‌ملی فوتسال ایران ریالی بابت صعود پاداش دریافت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که در فدراسیون فوتبال برای صعود تیم‌ملی فوتبال از مرحله مقدماتی به مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی پاداش‌های هنگفتی در نظر گرفته و پرداخت شد، تیم‌ملی فوتسال ایران به شکلی غریبانه با راهیابی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا، هیچ پاداشی دریافت نکرده است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دیگر تیم‌های فوتسال قاره کهن نیز بلااستثناء پاداش‌هایی را برای صعود تیم‌های خود به مرحله نهایی این مسابقات در کویت پیش‌بینی و پرداخت کرده‌اند و به طور مثال طبق اخباری که منتشر شد تیم‌ملی عراق ۳ هزار دلار و تیم‌ملی اندونزی هدایای غیرنقدی را مضاف بر پاداش نقدی به بازیکنان خود اعطاء کرده‌اند و تقریبا تمامی تیم‌های راه یافته نیز به جز ایران از این پاداش‌ها بهره برده‌اند.

بنا به پیگیری خبرنگار Fut5al تیم‌ملی فوتسال ایران در بیشکک تنها پول توجیبی روزانه ۳۰یورو مصوب وزارت ورزش و جوانان را دریافت کرده که هیچ ارتباطی با پاداش ندارد و معادل آن نیز از سوی سایر کشورها با رقمی بیشتر در حدود ۷۰دلار روزانه به هر ورزشکار پرداخت می‌شود. این تبعیض در شرایطی است که اصولی به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال خود سرپرست کمیته فوتسال است و به بیشکک نیز سفر کرده و چنین اتفاقی نیز رخ می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.