کد خبر : 219150
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 10:03
-

با یک گل به خودی جام را دادیم

شریف: باید قهرمان لیگ‌برتر می‌شدیم/ عدم پخش‌زنده اسپانسرها را فراری می‌دهد

شریف: باید قهرمان لیگ‌برتر می‌شدیم/ عدم پخش‌زنده اسپانسرها را فراری می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال نصر فردیس در مورد عدم حق پخش فوتسال زنان و مشکلاتی که ممکن است ایجاد کند صحبت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فاطمه شریف سرمربی نصر فردیس کرج به همراه تیمش نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان شد و بازی فینال را به پیکان واگذار کرد. وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما تلاش می کردیم برای اینکه بتوانیم قهرمان شویم ولی علیرغم موقعیت‌هایی که داشتیم فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد. البته نباید از درخشش پیکان گذشت و بچه‌ها دقت لازم را در زدن ضربات آخر نداشتند. با یک گل به خودی بازی را واگذار کردیم ولی در هر صورت به مجموعه پیکان تبریک می‌گویم که توانستند قهرمان شوند و همچنین به بازیکنان و کادرفنی خودمان خسته نباشید می‌گویم که در اولین سال حضورشان در بین تمام مدعیان توانستند مقام نایب قهرمانی را کسب کنند.

او در مورد عملکرد گلر تیمشان فرزانه توسلی ادامه داد: گلر ما خیلی خوب کار و موقعیت‌های پیکان را مهار کرد. حضورش در هر تیمی یک نعمت است و ما خوشحال بودیم که در تیم ما حضور دارد. دوست داشتیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم ولی نشد و فوتبال همین است اگر گل نزنی گل می‌خوری و متاسفانه این اتفاق برای ما افتاد.

وی در مورد عدم حق پخش عنوان کرد: من دلیلش را نمی‌دانم. حداقل اگر می‌دانستم دنبال راه حل می‌رفتیم. همه رشته‌های ورزشی بانوان از آپارات پخش زنده دارند ولی ما این امکان را نداریم. حتی مدیران باشگاه این امکان را ندارند و همین موضوع باعث می‌شود اسپانسرها کناره گیری کنند.

شریف یادآور شد: جا دارد یکبار دیگر از بازیکنانم و کادرفنی و اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. فوتبال همین است برد و باخت دارد و ما نتوانستیم قهرمانی را به باشگاه نصر فردیس و مردم البرز هدیه بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.