کد خبر : 219195
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 10:02
-

اعتدادی: دعوت نشدنم به تیم ملی فنی نیست

اعتدادی: دعوت نشدنم به تیم ملی فنی نیست

بازیکن تیم فوتسال بانوان پیکان معتقد است خط خوردنش از تیم ملی فنی نیست و از این اتفاق ناراحت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فاطمه اعتدادی با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال پیکان اظهار داشت: «روز اولی که ما لیگ را شروع کردیم، قرعه بسیار سختی به ما خورد و واقع تیم‌های هم‌گروهی ما هر کدامشان مدعی قهرمانی بودند. با همه این سختی‌ها اما توانستیم عملکرد بسیار خوبی از خودمان به‌جا بگذاریم و در این گروه سخت، سرگروه شویم. واقعاً از لحاظ تیمی همه در شرایط خیلی خوبی بودند. مس رفسنجان، نصر فردیس و حفاری آمادگی بالایی داشتند. شک نکنید گروه ما نسبت به گروه دیگر خیلی سخت‌تر بود. هر ۴ تیمی هم که به پلی‌آف آمدند، از همین گروه ما بودند. نمی‌خواهم اغراق کنم اما اتفاقاتی که در مسیر قهرمانی برای ما افتاد، مثل هفت‌خوان رستم بود.»

وی افزود: «بازی فینال با نصر فردیس هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. چیزی که قبل از فینال عجیب بود، جابجایی یک‌دفعه‌ای میهمان و میزبان بود. اصلاً تابه‌حال چنین چیزی ندیده بودیم. چون از لحاظ امتیاز‌گیری تیم ما بالاتر بود، طبق عرف و قانون باید ابتدا به‌عنوان میهمان بازی می‌کردیم و بازی برگشت را میزبان بودیم اما برعکس شد. تیم حریف هم بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه خیلی خوبی داشت. بااین‌وجود توانستیم در هر دو نیمه قدرت خود را به رخ حریف بکشیم. لیاقت و شایستگی تیم ما فقط قهرمانی بود. با احترام به همه تیم‌های لیگ، هدف ما از ابتدا این بود بیاییم و جام را بگیریم.»

ملی‌پوش سابق تیم پیکان با بیان اینکه لیگ فوتسال بانوان هم باید مثل لیگ آقایان بدون پلی‌آف برگزار شود، تصریح کرد: «اعتقاد دارم که پلی‌آف باید از لیگ فوتسال حذف شود. درست است که اکثر کشورهای دنیا که در فوتسال صاحب سبک هستند از پلی‌آف استفاده می‌کنند، اما ما نباید از آن‌ها پیروی کنیم. درست است که پلی‌آف بازی‌ها را جذاب می‌کند و شانس مجددی به برخی تیم‌ها می‌دهد اما واقع کار را سخت کرده است. بهتر است مسئولان برای سال‌های آینده فکری به حال این موضوع بکنند. می‌توانند تیم‌ها را در یک گروه بگذارند و بازی‌ها به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام شود. البته گفته‌اند که می‌خواهد سال جدید سوپر لیگ برگزار کنند. اگر بازهم نظرشان عوض نشود. این‌طوری عیار تیم‌ها مشخص می‌شود. ما امسال با مس رفسنجان ۳ بار بازی کردیم.»

اعتدادی در پاسخ به این سوال که چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: «از این موضوع خودم هم بی‌خبرم. نمی‌دانم سرمربی چرا به من اعتماد و اعتقاد ندارد. شک نکنید این دعوت نشدنم فنی نیست. اگر کسی به من مشکلی دارد یا ناراحت است، من واقع بی‌خبرم. چون به‌شخصه با هیچ‌کسی مشکلی ندارم. بدون شک دوست دارم بازهم به تیم ملی فوتسال دعوت شوم. هرچه دارم از تیم ملی است. ۱۴، ۱۵ سال باافتخار در تیم ملی بازی کردم و کلی افتخار کسب کردم. دوست دارم در ۲، ۳ سال پایانی بازیگری‌ام برای تیم ملی هم بازی کنم. بدون شک از این اتفاق ناراحتم و نمی‌دانم واقع چرا خط خوردم. من به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. همه دیدند در فینال و کل لیگ چطور بازی کردم. آنهایی که فوتسال را می‌شناسند دیدند که در بازی فینال عملکردم چطور بود و آیا لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم یا نه.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.