کد خبر : 219208
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 9:54
-

سد صعود ایرالکو به لیگ برتر شکسته می شود؟

سد صعود ایرالکو به لیگ برتر شکسته می شود؟

باید دید امسال بازیکنان مطرح ایرالکو و کادر فنی موفق آن‌ها می‌توانند سد صعود به دور نهایی را بشکنند و یا خیر؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، استان مرکزی همواره نقش اساسی در فوتسال ایران داشته است. از شن سا ساوه تا شهرداری و سن ایچ همواره این استان نمایندگان قدرت‌مند در لیگ برتر داشته است. در کنار این تیم‌ها سال‌هاست تیمی به اسم ایرالکو در لیگ دسته یک کشور فعالیت می‌کند. تیمی با پشتوانه عظیم کارخانه آلومینیوم سازی اراک که سال‌هاست در ورزش ایران در حال فعالیت است.
بعد از صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر، مسئولین ورزش این کارخانه به دنبال ایجاد مقدمات صعود تیم فوتسالشان به لیگ برتر افتادند. موضوعی که در سه فصل گذشته در تدارکات پیش فصل این تیم بخصوص در جذب بازیکن و مربی به وضوح مشخص است.
جذب بازیکنان و مربیان غیر بومی بخصوص در دو فصل گذشته موضوعی است که شاید در این راستا بتوان به بخوبی آن را تحلیل کرد. اما همین موضوع بخصوص در بخش مربیان غیر بومی حاشیه‌هایی هم برای این تیم به همراه داشته است. حاشیه‌هایی که شاید در مهمترین ایام فصل ضرباتی جبران ناپذیر از جنس صعود نکردن برای تیم خوب اراکی به وجود آورده است.
اما ایرالکو امسال در یک قدمی صعود به مرحله نهایی مسابقات است. تیمی که در طول فصل شاخ و برگ اضافی و مزاحم خود را یکی یکی هرس کرده است و خود را بخصوص در نیم فصل دوم یک مدعی جدی نشان داده است. برتری این تیم مقابل شهرداری جیرفت در دیداری خارج از خانه حکم صعود آن‌ها را تا حد زیادی امضا خواهد کرد. اما در چند وقت اخیر حواشی بسیاری در اطراف این تیم از سمت برخی عوامل خارجی ایجاد شد است که در مسیر صعود تیم محبوب اراکی‌ها سنگ‌اندازی کند. حواشی که در داخل این تیم گویا جایی ندارد و ساخته و پرداخته ذهن مسموم برخی بدخواهان تیم ایرالکو است. باید دید امسال بازیکنان مطرح ایرالکو و کادر فنی موفق آن‌ها می‌توانند سد صعود به دور نهایی را بشکنند و یا خیر؟

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.