کد خبر : 219189
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 9:17
-

شمس:جذب حامیان مالی باعث رشد فوتسال کشور می‌شود

شمس:جذب حامیان مالی باعث رشد فوتسال کشور می‌شود

سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال ایران توسعه این رشته در کشور در گرو دانش‌افزایی مربیان، برگزاری مستمر مسابقات و لیگ‌های مختلف دانست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال ایران توسعه این رشته در کشور در گرو دانش‌افزایی مربیان، برگزاری مستمر مسابقات و لیگ‌های مختلف دانست و گفت: جذب حامیان مالی برای اجرای برنامه‌های مختلف این رشته در تمامی مناطق کشور ضروری است.

حسین شمس در جمع مربیان و دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود:  ظرفیت‌های بسیار خوبی در رشته فوتسال در استان‌های مختلف و یزد وجود دارد که با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمامی امکانات می‌توان شاهد تحولی بزرگ در این رشته ورزشی بود.

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات و همکاری حامیان مالی برای برنامه‌های مختلف این رشته در تمامی مناطق کشور ضروری است و باید همه علاقه‌مندان و پیشکسوتان برای توسعه کمی و کیفی فوتسال اقدام کنند.

شمس با بیان اینکه در استان یزد از لحاظ سالن و نیرو ظرفیت‌های خوبی برای فوتسال وجود دارد ، گفت: حمایت مسئولان و صنایع نقش مهمی در رسیدن به جایگاه برتر استان در رشته فوتسال در کشور دارد.

همچنین علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان یزد با تشکر از حضور سرمربی سابق تیم ملی در استان گفت: توسعه فوتسال در یزد به طور جدی پیگیری می‌شود و استفاده از افراد با تجربه می‌تواند مسیر توسعه را هموارتر کند و باید از تمامی ظرفیت‌ها در این زمینه بهره گرفت .

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در ۱۱ شهرستان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.