کد خبر : 219566
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 - 21:51
-

بزوال: تنها هدفمان صعود به لیگ برتر است/به حمایت هواداران نیاز داریم

بزوال: تنها هدفمان صعود به لیگ برتر است/به حمایت هواداران نیاز داریم

سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان گفت: امیدوارم تجربه و انرژی جوانی بازیکنانم در این مرحله به کمکمان بیاید و بتوانیم راهی لیگ برتر شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هادی بزوال در خصوص شرایط مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور، افزود: اتفاق بزرگی برای استان هرمزگان در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور رخ داد و صعود هر دو نماینده استان به مرحله نهایی نشان دهنده کیفیت و رشد این ورزش توپی است.

وی با بیان اینکه امیدوارم با حمایت هواداران و مسئولان استان شاهد باشیم هر دو نماینده استان جواز حضور در لیگ برتر کشور را بدست بیاورند، خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی هر ۶ تیم راه یافته بهترین های لیگ دسته اول هستند و هر بازی حکم یک فینال را دارد و هیچ حریفی در این مرحله آسان نیست.

سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان با اشاره به اینکه امیدوارم تجربه و انرژی جوانی بازیکنانم در این مرحله به کمکمان بیاید و بتوانیم راهی لیگ برتر شویم، تصریح کرد: در این مرحله تیم هایی همچون پاس تهران و شهرداری ساوه با سابقه حضور در لیگ برتر، گهر زمین سیرجان با سرمایه گذاری بالا و استفاده از بازیکنان لیگ برتری، ایرالکو مدعی و فولاد هرمزگان با انگیزه باید دیدار کنیم.

وی با بیان اینکه تا همین مرحله هم نسبت به بسیاری از تیم ها که با هزینه های سرسام آور وارد مسابقات شدند، خوب کار کرده ایم، عنوان کرد: قصد داریم در این مرحله یک بازیکن جذب کنیم اما شرایط جذب بازیکن در مرحله نهایی بسیار دشوار است و در صورت پیدا بازیکن مورد نظر با شرایط قانون نقل و انتقالات احتمال دارد بازیکن جدیدی جذب شود.

بزوال در خصوص شهرآورد هرمزگانی ها در هفته نخست مرحله نهایی رقابت های فوتسال دسته اول کشور، عنوان کرد: شهرآورد هرمزگان سخت و دشوار است زیرا تیم فولاد یکی از تیم های مدعی و فنی در رقابت هیا لیگ است و از کادرفنی با دانشی در رأس آن علی امیری که از هوش بالایی برخوردار است، بهره می برد.

وی ادامه داد: فولاد هرمزگان تیم یکدستی است و هر دو تیم از یکدیگر شناخت کافی دارند اما امیدوارم یک بازی جوانمردانه، عادلانه و به دور از هر حاشیه ای را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان با تشکر از حمید رضایی و علیرضا باقری، مدیر تیم و مدیرعامل باشگاه صنایع هرمزگان در حمایت از بازیکنان و کادرفنی در فصل جاری، اضافه کرد: امیدوارم با کسب نتایج مورد نظر و صعود به لیگ برتر بتوانیم پاسخ زحمات مسئولان را در حمایت و همراهی تیم صنایع هرمزگان بدهیم.

وی در پایان گفت: از تمامی هواداران فوتسال در هرمزگان می خواهم که در مرحله نهایی حمایت از تیم صنایع هرمزگان را فراموش نکنند و با وضع قانون حضور ۳۰ درصدی هواداران در سالن فجر بندرعباس، امیدوارم از حمایت پرشور هوادارانمان بهره ببریم.

در هفته نخست مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور از ساعت ۱۶ پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه دو تیم فولاد هرمزگان و صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر می روند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.