کد خبر : 219627
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 1:43
-

ناکامی بنفیکا از صعود به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا/ گل زودهنگام طیبی پرپر شد

ناکامی بنفیکا از صعود به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا/ گل زودهنگام طیبی پرپر شد

تیم فوتسال بنفیکا با وجود گلزنی کاپیتان تیم ملی ایران، از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال بنفیکا شب گذشته (جمعه) در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در سالن آرگای لتونی مقابل بارسا صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب شد.

حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه اول مسابقه، پشت ضربه پنالتی تیم بنفیکا ایستاد و در ثانیه ۴۱ بازی، گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

بنفیکا در ادامه توسط وینیسیوس روچا و آفونسو ژسوس به گل رسید و با برتری ۳ بر صفر راهی رختکن شد. در نیمه دوم اما ورق برگشت و بارسا با گلزنی آندره سوسا (گل به خودی)، فرائو و دو گل دیه‌گو از حریف خود پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و چیشکالا در دقیقه ۳۸، گل چهارم بنفیکا را به ثمر رساند تا بازی در وقت اضافه ادامه یابد.

در وقت اضافه هم تا ثانیه‌های پایانی گلی رد و بدل نشد؛ تا اینکه آدولفو در فاصله ۱۷ ثانیه تا پایان ۱۰ دقیقه اضافه،پس از تکل ناکام و تلاش طیبی برای مهار توپ ارسالی، گل پنجم را به تور دروازه بنفیکا چسباند و نماینده پرتغال از صعود به فینال ناکام ماند.

تیم اسپورتینگ پیش از این با برتری ۶ بر ۲ مقابل ACCS فرانسه، راهی فینال لیگ قهرمانان شده بود تا از ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه (به وقت ایران) در بازی فینال، به مصاف بارسا برود. یاران طیبی هم از ساعت ۱۶:۳۰ همان روز در دیدار رده‌بندی برابر ACCS به میدان می‌روند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.