کد خبر : 219645
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 10:32
-

واکنش باشگاه بارسلونا بعد از پیروزی مقابل یاران طیبی

واکنش باشگاه بارسلونا بعد از پیروزی مقابل یاران طیبی

سایت باشگاه بارسلونا پیروزی تیم فوتسال این باشگاه مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا را یک برد «حماسی» توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شب گذشته تیم بارسلونا اسپانیا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ تیم بنفیکا پرتغال را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بنفیکا با حضور و گلزنی حسین طیبی ملی پوش ایرانی خود ابتدا با سه گل از بارسلونا پیش افتاد اما بارسا در نیمه دوم چهار گل متوالی به بنفیکا زد. بنفیکا در آخرین دقایق کار را به تساوی ۴ – ۴ کشاند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه و در حالی که به نظر می‌رسید ضربات پنالتی تعیین کننده برنده بازی خواهد بود، ۱۸ ثانیه مانده به پایان بازی این تیم بارسلونا بود که گل برتری را به ثمر رساند و پیروز شد.

باشگاه بارسلونا بعد از پایان این مسابقه، از پیروزی به دست آمده به عنوان یک برد حماسی یاد کرد و نوشت: «بنفیکا ۴ – بارسلونا ۵: بازگشت حماسی برای رسیدن به فینال».

در بخشی از این مطلب آمده است: «رویارویی حماسی بارسا و بنفیکا در ریگا آره‌نا (لتونی) با بازگشتی حماسی به پایان رسید و تیم خسوس ولاسکو با گل آدولفو و تنها ۱۸ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه به فینال روز یکشنبه راه یافت.»

واکنش باشگاه بارسلونا بعد از پیروزی مقابل یاران طیبی

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.