کد خبر : 219685
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 15:20
-

نقل و انتقالات لیگ 1401

۵ مدعی لیگ کدام ستاره را برای قهرمانی در نظر دارند؟

۵ مدعی لیگ کدام ستاره را برای قهرمانی در نظر دارند؟

تیم های مدعی لیگ برتر فوتسال فعالیت خود را برای بستن تیم خود در لیگ برتر فوتسال آغاز کرده اند .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم های مدعی لیگ برتر فوتسال فعالیت خود را برای بستن تیم خود در لیگ برتر فوتسال آغاز کرده اند .

به همین دلیل عملکرد کراپ الوند ، گیتی‌پسند ، مس سونگون ، سن‌ایچ ساوه  و  سپاهان اصفهان  در بازار نقل و انتقالات مورد بررسی قرار دادیم:

*کراپ الوند 

این تیم سال گذشته توانست به مقام سوم لیگ دست یابد. کراپی‌ها در دو سال گذشته همیشه نقل و انتقالات شلوغی داشتند و توانستند با جذب ستاره‌های لیگ، به تیمی قدرتمند تبدیل شوند. آن‌ها در شروع فصل نقل و انتقالات قرارداد محمود خوراکچی سرمربی خود و کمک‌های او را به مدت ۲ فصل تمدید کردند و سپس به سراغ خریدهای جدید خود رفتند.  

ورودی‌ها

مهدی دهقان‌نژاد از زندی بتن کلاردشت، علی اکرمی از شهروند ساری، علیرضا ابوالقاسمی‌فرد از مقاومت البرز، سعید مومنی از مس سونگون، علیرضا جوان از سن‌ایچ ساوه، و فرید نادری از گیتی‌پسند

خروجی‌ها

مهدی جاوید (مقصد احتمالی: مس سونگون) و مسلم اولادقباد (پالما اسپانیا)

 

* گیتی‌پسند

این تیم تحت هدایت محمد کشاورز موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یابد. آن‌ها در حالی پا به فصل نقل و انتقالات گذاشتند که پیش روی خود جام باشگاه‌های آسیا را دارند. قرمزهای اصفهان هم همان ابتدا قرارداد سرمربی خود را تمدید کردند و بعد به سراغ دیگر اقدامات خود رفتند. 

گیتی‌پسند مانند سال گذشته نقل و انتقالات شلوغی ندارد و نسبت به خواسته‌های خود در پست‌های مختلف بازیکن جذب می‌کند. 

ورودی‌ها : علی مروتی از سن‌ایچ ساوه

ورودی‌های احتمالی: ابوالقاسم عروجی از مس سونگون، احسان سهیلی از مقاومت البرز و بازیکن خارجی

خروجی‌ها: فرید نادری (کراپ الوند)

خروجی‌های احتمالی : محمدرضا سنگ سفیدی و مسعود یوسف (سپاهان)

 

*مس سونگون 

این تیم که لیگ را با عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند، در شروع فصل نقل و انتقالات علی صانعی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد. مسی‌ها در حال حاضر هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفتند اما خبرها حاکی از این است که سه بازیکن جدید به جمع نارنجی‌پوشان اضافه خواهد شد. 

خروجی‌ها  : سعید مومنی (کراپ الوند)

خروجی‌های احتمالی : محمدحسین درخشانی (سپاهان)، ابوالقاسم عروجی (گیتی‌پسند)

ورودی‌های احتمالی : مرتضی عزتی از مقاومت البرز، مهدی جاوید از کراپ الوند، بلال اسماعیلی از شهروند ساری

 

*سن‌ایچ ساوه 

این تیم ساوه‌ای در این چند سال همیشه به عنوان یک تیم مدعی ظاهر شده است. آن‌ها سال گذشته مقام پنجم را کسب کردند. سن‌ایچ در این فصل مانند فصول گذشته نیز توانسته نقل و انتقالات خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد آن‌ها هدف‌دارتر از سال‌های گذشته دست به خرید زده‌اند.

ورودی‌ها : رضا سپندار از زندی‌بتن کلاردشت، مهدی‌اسدشیر از راگا شهر ری، روح‌الله ایثاری از فردوس قم، محمد یقین‌لو از فولاد زرند کرمان

ورودی‌های احتمالی : سینا پرکاس از کراپ الوند

خروجی‌ها : مسعود محمدی (احتمالا سپاهان)، علی مروتی (گیتی‌پسند)

خروجی احتمالی : طاها نعمتیان (سپاهان)

 

 

*سپاهان اصفهان 

این تیم که سال گذشته اولین سال لیگ برتر خود را تجربه کرد، امسال قصد دارد با یک بودجه مناسب تیمی قدرتمند تشکیل داده و خود را در قامت یک مدعی نشان دهد. 

ورودی‌های احتمالی : مسعود محمدی از سن‌ایچ ساوه، محمدرضا سنگ سفیدی از گیتی‌پسند ، مرتضی عزتی از مقاومت البرز، محمد حسین درخشانی از مس‌سونگون، مسعود عباسی از فردوس قم و طاها نعمتیان از سن‌ایچ ساوه، مسعود یوسف از گیتی‌پسند

تیم‌های دیگر لیگ برتر نیز در این میان بی‌نصیب هستند تا اینکه تیم‌های پولدار لیگ برتر بازیکنان مدنظر خود را خریده و هر چه باقی ماند به تیم‌های دیگر انتقال داده شوند. البته همین که لیگ برتر از حالت دو قطبی در آمده و تیم‌های دیگری هم هستند که در نقل و انتقالات شرکت کنند، نکته امیدوار کننده‌ای است چرا که در سال‌های گذشته به جز دو یا سه تیم، تیم‌های دیگر هیچ علاقه‌ای برای حضور پر رنگ در نقل و انتقالات نداشتند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.