کد خبر : 219806
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 17:35
-

تمدید قرارداد پدیده لیگ برتر فوتسال ایران با فردوس/عباسی: با افتخار یک سال دیگر در زادگاهم ادامه می‌دهم

تمدید قرارداد پدیده لیگ برتر فوتسال ایران با فردوس/عباسی: با افتخار یک سال دیگر در زادگاهم ادامه می‌دهم

مسعود عباسی ستاره آینده‌دار فوتسال ایران روز گذشته با وجود پیشنهاد‌های مختلف، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با فردوس قم تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بی‌شک مسعود عباسی ستاره جوان و آینده دار قمی‌ها پدیده نوظهور در فوتسال ایران است، بازیکنی که به تنهایی گل‌های موثری برای فردوس در فصل گذشته به ثمر رساند، عباسی دستمزد یک سال درخشان را بعد از اتمام مسابقات گرفت چراکه در ابتدا با دستور سرمربی تیم ملی امید ایران به اردوی این تیم دعوت شد و سپس توانست نظر وحید شمسایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان فوتسال ایران را جلب کند و با دیگر ملی پوشان مسافر بازی‌‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا شد.

ستاره قمی تیم ملی فوتسال توانست در اردو خوش بدرخشد و با نظر وحید شمسایی در چند بازی به میدان رفت و شانس خود را محک زد، مسعود عباسی توانست در دیدار سوم از  مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ کویت در منطقه مرکز و جنوب آسیا مقابل قرقیزستان اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

پدیده فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با وجود پیشنهادات مختلف از تیم‌های بالانشین جدول پیشنهادات خوبی داشت اما روز گذشته با توافقی که با رسول قلی‌زاده مدیرعامل فردوس داشت، قرارداد خود را به مدت ۱ فصل دیگر با قمی‌ها تمدید کرد، به همین بهانه به گفت‌و گو با مسعود عباسی پرداختیم:

* سلام و وقت بخیر، علل تمدید قرارداد شما با فردوس چه بود؟ 

سلام عرض می‌کنم خدمت شما و همه فوتسال دوستان در سراسر کشور، به لطف خدا بعد از گذراندن یک فصل پر فراز و نشیب وظیفه‌ام را با فردوس به اتمام رساندم، بعد از فصل، قرارداد من با این تیم به پایان رسیده بود پیشنهادات مختلفی از تیم‌های داخل کشور داشتم، اما با توجه به اینکه قم زادگاه من است تصمیم گرفتم قراردادم را با صحبتی که با مدیریت باشگاه داشتم برای یک سال دیگر تمدید کنم.

من اهل قم هستم و در این شهر رشد کرده‌ام، وظیفه من بود به شهرم ادای دین کنم و یک فصل دیگر بین هواداران پرشور و فوتسال دوست قمی باشم، امسال شرایط سخت تر از فصل قبل است اما من همه تلاشم را می‌کنم تا به بهتر از سال گذشته نمایش خوبی از خود برجای بگذارم بازی در قم و بین این همه استعداد ناب فوتسالی باعث افتخار من است.

*از حضور در جمع ملی‌پوشان چه حسی دارید؟

خدا را شکر می‌کنم که توانستم در ابتدا اعتماد کادر فنی تیم ملی زیر ۲۳ سال را جلب کنم و با صلاحدید آقای صانعی سرمربی تیم ملی به اردوی تیم دعوت شدم فضای خوبی در تیم ملی حاکم بود و شرایط خوبی در تیم ملی زیر ۲۳ سال داشتم، پوشیدن لباس تیم ملی در هر رده‌ای آرزوی هر بازیکنی است و من هم از این بحث جدا نبودم و بسیار خوشحالم توانستم در تیم ملی حضور پیدا کنم.

بعد از حضور در تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران و تغییراتی که در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان رخ داد، آقا «وحید شمسایی» لطف کرد من را به اردوی بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا دعوت کرد، حضور در تیم ملی بزرگسالان هم افتخار بزرگ دیگری بود که قسمت بنده شد.

تمرین زیر نظر یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتسال جهان حس متفاوتی داشت، به لطف خدا توانستم در تمرینات تیم ملی بزرگسالان نیز خوش بدرخشم و در چند بازی حضور پیدا کردم و در بازی آخر مقابل قرقیزستان اولین گل ملی خود را به ثمر برسانم.

آقای شمسایی دست به تغییر بزرگی زد، یک سرمربی بزرگ‌ترین اقدام و ریسکی که می‌تواند انجام دهد بها دادن به جوانان است که به نظرم سرمربی تیم ملی بزرگسالان نتیجه خوبی از این ریسک گرفت، اینکه به تازه وارد‌ها فرصت داده شود تا در میادین حضور پیدا کنند به نفع همه جوانان است و من از اینکه سرمربی تیم ملی به من اعتماد کرد ممنونم.

*شرایط شما برای حضور در تیم ملی و تیم فردوس در سال جدید چگونه خواهد بود؟

من همه تلاشم را می‌کنم تا در تمرینات فردوس به شیوه مطلوب حاضر شوم و بازی‌های خوبی که در فصل گذشته انجام دادم را بار دیگر برای فردوس انجام دهم و امیدوارم با حمایت هواداران و مسئولان، فردوس بتواند در این فصل نتایج خوبی را کسب کند، همه کسانی که در فردوس بازی می‌کنند باید نتایج فصل گذشته را فراموش کنند و در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشند.

اما در خصوص تیم ملی، هر زمانی که سرمربی تیم ملی مرا فرا بخواند، من مانند یک سرباز آماده خدمت به تیم ملی کشورم هستم و به مردم قول می‌دهم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بار دیگر پرچم فوتسال ایران را در آسیا و جهان بالا ببریم.

*اگر صحبت پایانی دارید بفرمایید؟

از شما که همیشه حامی ورزش و قهرمانان قم هستید و اکنون این فرصت را در اختیار بنده قرار دادید ممنونم، همچنین از همه مردم بابت پیام‌های پر مهر و محبتی که برای بنده در فضای مجازی ارسال می‌کنند تشکر می‌کنم، امیدوارم با یک عملکرد خوب جواب لطف همه را بدهم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.