کد خبر : 219925
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 11:00
-

ناظم الشریعه:حضور تیم عراق در شیراز بهترین فرصت برای نشان دادن ظرفیت های گردشگری است /فوتسال در این کشور چند سال رها شده بود

ناظم الشریعه:حضور تیم عراق در شیراز بهترین فرصت برای نشان دادن ظرفیت های گردشگری است /فوتسال در این کشور چند سال رها شده بود

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال عراق اعلام کرد: اگرمسئولان استان فارس همکاری کنند قرار است یک اردوی آمادگی را در کمپ صدرای شیراز برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال عراق اعلام کرد: اگرمسئولان استان فارس همکاری کنند قرار است یک اردوی آمادگی را در کمپ صدرای شیراز برگزار کنیم.

سید محمد ناظم الشریعه روزیکشنبه درشیراز بیان داشت: حضور تیم ملی فوتسال عراق در  شیراز بهترین فرصت است تا ظرفیت های گردشگری این استان را نشان دهیم ، امیدوارم همکاری لازم صورت گیرد چرا که حضور این تیم در شیراز نه تنها هزینه ای ندارد بلکه سود آورهم می باشد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که افتخارات زیادی کسب کرده است، در مورد برنامه تیم ملی عراق  هم گفت: فوتسال در این کشور چند سال است که رها شده و باید از نو کار را شروع کنیم و آنهم  به صورت حرفه ای که بسیار سخت است اما آنها بازیکنان خوبی دارند که از نظر تکنیکی به پای بازیکنان ایران نمی رسند و از نظر تاکتیکی هم مشکل دارند.    

ناظم الشریعه ادامه داد: بعد از اینکه توانستیم با شکست دادن تیم های امارات و بحرین به عنوان تیم اول به جام ملت های آسیا صعود کنیم، مردم عراق خیلی خوشحال شدند چرا که در دوره قبلی این اتفاق نیفتاد بود و شکست بزرگی برای آنها محسوب می شد.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ فوتسال عراق را زیر نظر گرفتیم و از مربیان باشگاه ها خواستیم سه نفر را معرفی کنند به این دلیل که هم مربیان باشگاه ها را به تیم ملی نزدیک کنیم وهم برای باشگاه ها احترام قایل شده باشیم.

سرمربی تیم ملی عراق ادامه داد: از ۲۱ اردیبهشت با ۵۰ بازیکن در بغداد و سپس در بصره اردو خواهیم زد  وبعد بازیکنان مورد نظر را به کویت خواهیم برد تا در مسابقات جام غرب آسیا شر کت کنند و این مسابقات می تواند محک خوبی برای بازیکنان تیم ملی باشد که بتوانند در مسابقات جام ملت های آسیا  که مهرماه برگزار می شود، باامادگی حضور یایند.

ناظم الشریعه ادامه داد: پیش از شروع مسابقات جام ملت های آسیا یک اردوی یک ماهه در تهران برگزار می کنیم و بعد هم به عربستان خواهیم رفت تا در یک مسابقه چند جانبه شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی عرق تاکید کرد: خیلی دوست دارم در شیراز اردو برگزار کنیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

  مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مهرماه ۱۴۰۱ در کویت برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

فقط شیراز گردشگرى داره؟!!!!!! تیم عراق رو هم مثل ایران بدبخت میکنى بعد از ٢ سال بعدا متوجه میشوند چه کلاه گشادى سرشون رفته با ناظم الشریعه!!

حسین دوشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

هنوز یاد نگرفتی به کسی که بیشترین افتخار در تیم ملی ایران رو داره توهین نکنی