کد خبر : 219962
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 15:06
-

لغو رویدادها هم انگیزه باشگاه‌ها را از بین می‌برد

شمس: متأسفانه در AFC هم به فوتسال ظلم می‌شود / تاج به زبان انگلیسی مسلط نیست و نمی تواند از حق فوتسال دفاع کند

شمس: متأسفانه در AFC هم به فوتسال ظلم می‌شود / تاج به زبان انگلیسی مسلط نیست و نمی تواند از حق فوتسال دفاع کند

یشکسوت فوتسال کشورمان در واکشن به لغو مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: خیلی متأسفم که فوتسال با این تصمیمات روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین شمس پیشکسوت فوتسال کشورمان در واکشن به لغو مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: خیلی متأسفم که فوتسال با این تصمیمات روز به روز ضعیف‌تر می‌شود. اقدامات این چنینی تنها انگیزه فوتسالی‌ها را از بین می‌برد و دود آن به چشم بازیکنان و باشگاه‌ها می‌رود. من الان شنیدم باشگاه الکویت اعلام کرده دیگر در فوتسال سرمایه‌گذاری نمی‌کند، یا تیم‌هایی که با بخش خصوصی به عنوان قهرمانی می‌رسند نمی‌تواند در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند، همین موضوع باعث می‌شود باشگاه‌های بخش خصوصی انگیزه خودشان را از دست بدهند و دیگر تمایلی به سرمایه‌گذاری در فوتسال نداشته باشند. مس سونگون ۴ سال قهرمان ایران شد چه سرمایه‌گذاری برای این تیم شد؟ این تصمیمات تنها به باشگاه‌های خصوصی و فوتسال ایران ضربه می‌زند.

وی در مورد حضور مهدی تاج به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال در afc گفت: الان شما به زبان فارسی با من صحبت می‌کنید، من هم به زبان فارسی جواب شما را می‌دهد. دیالوگ بین ما برقرار می‌شود چرا که ما حرف همدیگر را متوجه می‌شویم. وقتی اعضای کمیته فوتسال همه انگلیسی زبان هستند و مهدی تاج به‌عنوان نماینده ایران و رئیس این کمیته به زبان انگلیسی مسلط نیست طبیعی است که ارتباط برقرار نمی‌شود و نمی‌تواند از حق فوتسال دفاع کند. با این شرایط چه انتظاری دارید که او به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال بتواند نقش موثری ایفا کند؟! لغو مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تنها به ضرر فوتسال ایران نشد بلکه همه کشورها از این موضوع متضرر شده‌اند. متأسفانه ما حتی نمی‌دانیم تاج به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال برای جلوگیری از لغو این رویدادها چقدر رایزنی کرده است؟! این ضعف ماست که یک کرسی مهم داریم اما نماینده این کرسی به زبان انگلیسی مسلط نیست و نمی تواند از حق فوتسال دفاع کند و اجازه ندهد این مسابقات لغو شود.

پیشکسوت فوتسال کشورمان عنوان کرد: فردی باید به‌عنوان نماینده ایران در این کمیته حضور پیدا می‌کرد که اطلاعات فوتسالی داشته باشد و به زبان انگلیسی هم مسلط باشد. یک زمانی ترابیان نایب‌رئیس کمیته فوتسال بود، اما در این کمیته به قدری فعال بود که مسابقات مختلفی در فوتسال برگزار شد. او به زبان انگلیسی مسلط بود و طرح و ایده داشت. به طوری که ما مسابقات مختلف در رده جوانان، نوجوانان و بانوان برگزار کردیم. او سردمدار فوتسال ایران بود و حرف‌هایش را به خوبی منتقل می‌کرد و باعث می‌شد شرایط فوتسال بهتر شود. اما الان این رشته مدام متضرر می‌شود و لغو رویدادها هم انگیزه باشگاه‌ها را از بین می‌برد. من نمی‌دانم چطور همه مسابقات فوتبال باید برگزار شود اما مسابقات فوتسال باید حذف شود؟ متأسفانه در AFC هم به فوتسال ظلم می‌شود. الان نمی‌دانم این موضوع در مسابقات جام ملت‌های آسیا که قرار است در آبان‌ماه برگزار شود تأثیر می‌گذارد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.