کد خبر : 220215
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 9:27
-

آخرین وضعیت حضور فرش آرا در لیگ برتر

آخرین وضعیت حضور فرش آرا در لیگ برتر

سرپرســت تیم فوتسال فــرش آرا می گویــد موضوع کناره گیــری ایــن تیــم از لیگ برتر شایعه است، اگرچه این باشگاه به شــدت به کمک مالی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرپرســت تیم فوتسال فــرش آرا می گویــد موضوع کناره گیــری ایــن تیــم از لیگ برتر شایعه است، اگرچه این باشگاه به شــدت به کمک مالی نیاز دارد.
روز گذشته شــایعه ای مطرح شــد که باشگاه فرش آرا با ارســال نامه ای به ســازمان لیگ از حضور در لیگ برتر انصراف داده است و حتی گفته شــد امتیــاز این تیــم قرار اســت به تیم لیگ یکی مشهد داده شود.

حرف هایی که حالا علی مرتضایی آن ها را رد کرده است و می گوید: «اصلا بحث کناره گیری فرش آرا از لیگ به این شــکل که گفته می شــود، مطرح نیســت. ما نامه ای به سازمان لیگ نزده ایم، بلکه به هیئت فوتبال نامه فرســتادیم و از آن ها خواستیم به فرش آرا برای حضــور در لیگ برتر کمک مالی کنند. ما سال هاست به عنوان مناینده استان در لیگ برتر حضور داشــته ایم، اما هزینه های تیم داری بسیار زیاد شده و برای باشگاه تأمین همه آن ها سخت اســت. برای همین به هیئت  فوتبال به عنوان متولی فوتبال و فوتسال نامه زدیــم و تقاضای کمــک و یاری در ایــن زمینه کردیــم.»

وی دربــاره شــایعه جایگزینی تیم لیگ یکی استعدادهای درخشان به جای این تیم در لیگ برتر هــم گفت: «این مســئله هم صحت نــدارد و خنده دار اســت. اگر قــرار به کناره گیری فرش آرا باشد، مسلماً باید مراحل اداری مختلفی طی شود و این طور نیست که به راحتــی امتیاز یک تیم به تیــم دیگری داده  شود. این ها شایعه و حرف هایی است که یا از سر نادانی و بی اطلاعی از قوانین گفته می شود یا اینکه هدف های خاص پشــت سرش دارد.»
مرتضایی درباره اســتوری قــدرت بهادری که به نوعی خبر کناره گیری فرش آرا را از لیگ تأیید می کند هم گفت: «منظور قدرت از این استوری این بوده است که اگر قرار باشد فرش آرا در لیگ نباشــد، او هم ترجیــح می دهد در فوتســال استان نباشــد. بهادری سرمربی تیم ماست و همه کارهایی که انجام می دهد، در راســتای منافع باشگاه است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.