کد خبر : 220252
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 21:45
-

ساکت : انحلال فوتسال سپاهان دلیل خاصی نداشت!

ساکت : انحلال فوتسال سپاهان دلیل خاصی نداشت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که تکلیف قرارداد بازیکنان تیم فوتسال سپاهان چه می‌شود، اظهار کرد: با هیچ بازیکنی قرارداد بسته نشده است.  محمدرضا ساکت در خصوص انحلال تیم فوتسال سپاهان اصفهان اظهار داشت: دلیل خاصی در این مورد وجود نداشت. ما بر اساس سیاست‌گذاری‌های سالیانه که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که تکلیف قرارداد بازیکنان تیم فوتسال سپاهان چه می‌شود، اظهار کرد: با هیچ بازیکنی قرارداد بسته نشده است. 

محمدرضا ساکت در خصوص انحلال تیم فوتسال سپاهان اصفهان اظهار داشت: دلیل خاصی در این مورد وجود نداشت. ما بر اساس سیاست‌گذاری‌های سالیانه که هیات‌مدیره و کارشناسان ورزشی بررسی می‌کنند، رشته‌های هر سال تعیین می‌شود که برای امسال هم رشته‌های ما مشخص شده است. در یکی دو رشته فعال نیستیم اما در بقیه رشته‌ها با قدرات حضور پیدا می‌کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف قرارداد بازیکنان تیم فوتسال سپاهان چه می‌شود، اظهار کرد: با هیچ بازیکنی قرارداد بسته نشده است. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: این تصمیمیات فردی نیست و افراد هیات مدیره تصمیم‌گیری می‌کنند. 

ساکت در مورد اینکه چندی پیش با حضور تیم فوتسال سپاهان در لیگ برتر موافقت کرده اما حالا خبر از انحلال این تیم داده است، بیان کرد: در حال ارزیابی کارشناسان بودیم و حالا این کار تمام شده و خبر آن نیز اعلام شده است.

,وی در پاسخ به این سؤال که نامه‌ای با عنوان ممنوعیت حضور بازنشستگان در فولاد مبارکه رسانه‌ای شده و این در حالی است که شما به دلیل بازنشستگی از فدراسیون فوتبال جدا شدید ولی در سپاهان کماکان مشغول هستید، گفت:  اینها سؤالات حاشیه‌ای است؛ در مورد ورزش از من بپرسید.

به گزارش ایرنا، کادرفنی تیم فوتسال سپاهان با کسب اجازه از مدیرعامل این باشگاه به دنبال جذب چندین بازیکن ملی‌پوش رفت اما در آخر با این خبر، شوک بزرگی به آن‌ها وارد شد. همچنین در مورد قرارداد این بازیکنان گفته می‌شود که برخی از آن‌ها قرارداد داخلی بسته شده است.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۴۵

بزرگترین دلیلش حضور کریمی تو گیتیه تصمیم جای دیگه گرفته شد و ابلاغ شد……..