کد خبر : 220204
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 8:59
-

فعلا؛ غیبت سه تیم در لیگ برتر جدید

فعلا؛ غیبت سه تیم در لیگ برتر جدید

چند تیم فصل گذشته در لیگ برتر آتی حضور ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز گذشته دو خبر ناراحت کننده به گوش رسید ؛نامه عدم تیمداری فرش آرا در لیگ برتر و تصمیم هیات مدیره سپاهان به عدم تیمداری در فوتسال.

بدین ترتیب دو تیم خوب لیگ برتر در فصل آینده حضور نخواهند داشت.فرش آرا که سال ها پیش با در اختیار گرفتن امتیاز علم و ادب در لیگ برتر تیمداری می کرد و اکثرا در نیمه بالای جدول حضور داشت حالا با بالا رفتن هزینه های تیمداری، قید حضور در فوتسال را زده است.سپاهان نیز پس از یک فصل حضور در لیگ برتر و در حالی که شنیده می شد قصد حضور قدرتمندانه در مسابقات را دارد و با چند بازیکن نیز به توافق رسیده بود به ناگاه از تیمداری در فوتسال کناره گیری کرد تا شوک بزرگی به فوتسال ایران وارد شود.

پیش از این راگای شهرری نیز امتیاز خود را واگذار کرده بود و این تیم با رقمی نزدیک به ۲ میلیارد به تیم کاترین آمل واگذار شد.

طی روزهای گذشته زمزمه هایی از فروش امتیاز زندی بتن کلاردشت هم به گوش می رسید و شاید این تیم هم چهارمین تیم غایب در لیگ آتی باشد.

نگارنده: سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یک هوادار . سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۴۲

فوتسال ما حتی پتانسیل ۱۶ تیمو داره و بنظرم این دوتیم انصراف دادن ،سازمان لیگ هرشش تیم ولی آف لیگ یکو لیگ برتری اعلام کنه یا حداقل چهارتیمشو که تیم های سرمایه دار هم توش هستن