کد خبر : 220259
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 13:45
-

جابری: احتمالا لیگ برتر با یک هفته تاخیر آغاز شود

جابری: احتمالا لیگ برتر با یک هفته تاخیر آغاز شود

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: سازمان لیگ فوتبال صلاحیت برگزاری بازی های دوستانه را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره آخرین وضعیت شروع مسابقات لیگ برتر با توجه به ۲ بازی دوستانه تیم ملی برابر آرژانتین گفت: همانطور که در جریان هستید آرژانتینی‌ها یک بازه زمانی را برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال اعلام کردند و ما هم کاملا در تعامل با تیم ملی خواهیم بود. هر زمان نامه برگزاری بازی دوستانه تیم ملی صادر شود بعد از آن با وحید شمسایی سرمربی تیم ملی جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و یک تاریخ مشخصی را برای شروع رقابت‌های لیگ اعلام خواهیم کرد. آن طور که اعلام کردند بازی دوستانه تیم ملی مقابل آرژانتین روز‌های هفدهم و نوزدهم تیر برگزار می‌شود و به همین دلیل بازی‌های لیگ برتر در نهایت با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است اواسط تیر به آرژانتین رفته و ۲ دیدار دوستانه با این تیم برگزار کند. این بازی در روز‌های هفدهم و نوزدهم برگزار خواهد شد. همچنین آرژانتینی‌ها در تلاش هستند تا پاراگوئه را هم به این کشور آورده و به همراه ایران تورنمنت ۳ جانبه‌ای را برگزار کنند.

جابری گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش لغو مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به صورت رسمی اعلام کرد. من درباره آن تورنمنت ۸ جانبه‌ای که ایران پیشنهاد داده و قرار است با حضور کشور‌های آسیایی برگزار شود اطلاعی ندارم و فقط اخبارش را خواندم. به هر حال این برنامه از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده و برگزاری چنین تورنمنتی از اختیارات سازمان لیگ فوتسال نیست.

لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۲ باعث شد بسیاری از کشور‌های آسیایی از جمله کشورمان به این موضوع اعتراض کنند. با وجود این اتفاق فدراسیون فوتبال پیشنهاد برگزاری تورنمنتی ۸ جانبه میان باشگاه‌های برتر فوتسال آسیا را ارائه کرده است و در صورت برگزاری این تورنمنت ۲ تیم ایرانی گیتی پسند اصفهان و مس سونگون که تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته بودند در آن شرکت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.