کد خبر : 220266
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 7:39
-

با ریخت و پاش های میلیاردی باشگاه سپاهان

بی پولی برای فوتسال بهانه است!

بی پولی برای فوتسال بهانه است!

به نظر می رسد، بی پولی برای اداره فوتسال سپاهان بهانه ای بیش نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باشگاه سپاهان سال گذشته با خرید سهمیه تیم فوتسال اهورا بهبهان، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. آن‌ها علی افضل را به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب کردند و او نیز در فصل گذشته توانست سپاهان را در لیگ نگه دارد تا در سال آینده تیم قوی‌تری برای قهرمانی در لیگ ببندد. 

کادرفنی تیم فوتسال سپاهان با بازگشت ساکت از محل برگزاری لیگ قهرمانان آسیا که در عربستان برگزار می‌شد، مجوز بستن تیمی قدرتمند را برای حضور در لیگ برتر گرفت و با این پشتوانه توانست با چندید بازیکن ملی‌پوش قرارداد ببندد. آن‌ها با بازیکنان سال قبل خود نیز تمدید کردند تا با تیمی قدرتمند راهی مسابقات لیگ شوند اما به یکباره هیات مدیره باشگاه اصفهانی در تصمیمی عجیب، خبر منحل شدن تیم فوتسالشان را اعلام کرد. 

این موضوع به قدری ناگهانی بود که حتی احمد باغبانباشی سرمربی آن‌ها نیز از این موضوع اطلاع نداشت. او در گفت‌وگویی در این خصوص اظهار داشت: اینکه صحبتی می‌کنند و سپس زیر آن می‌زنند، نشان‌دهنده سوءمدیریت است. 

این اتفاق بازیکنان ملی‌پوش و جدید این باشگاه را نیز بسیار شوکه کرده است. آن‌ها که از چندین تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتند، حالا با انحلال تیم فوتسال سپاهان باید با قیمت کمتری به باشگاه جدید خود بپیوندند.

برخی این اتفاق را موضوع مالی می‌دانند اما باید به این نکته واقف باشیم که وقتی باشگاهی می‌تواند با پول قرارداد یک بازیکن فوتبالی، تیمی لیگ برتری در فوتسال را اداره کند، نباید مشکل مالی را برای انحلال یک رشته بهانه کند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.