کد خبر : 220297
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 12:35
-

تقی پور: مس سونگون برای حضور در لیگ خیلی دیر بسته شد

تقی پور: مس سونگون برای حضور در لیگ خیلی دیر بسته شد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم ما برای حضور در لیگ خیلی دیر بسته شد، اما با تلاش بازیکنان تیمی در حد نام مس سونگون می‌سازیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی پور سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون درباره انتخاب شدنش به عنوان مربی این تیم گفت: امسال چند تیم برای قهرمانی بسته شده اند و درست است که ما خیلی دیر تیم را بستیم، اما با تلاش بازیکنان تیمی در حد نام مس سونگون خواهیم ساخت. با چند بازیکن صحبت‌هایی انجام دادیم اما قصد نداریم تغییرات زیادی در تیم به وجود بیاوریم و شاکله تیم فصل قبل را حفظ خواهیم کرد.

بعد از اینکه مسئولان تیم فوتسال مس سونگون با علی صانعی برای سرمربیگری این تیم به توافق نرسیدند، سراغ اسماعیل تقی‌پور سرمربی سابق مس سونگون رفتند و بعد از توافق با او قرار شد تقی پور هدایت مسی‌ها را در لیگ برتر بر عهده بگیرد.

تقی پور گفت: من هم در رسانه‌ها خوانده ام که می‌خواهند تورنمنت ۸ جانبه‌ای را با حضور تیم‌های آسیایی برگزار کنند و زیاد در جریان این موضوع قرار ندارم و نمی‌توانم توضحی بدهم. در خصوص دستیارانم باید بگویم که سیاست باشگاه مس سونگون بر این است که همگی اعضای کادر فنی بومی باشند و تا چند روز آینده اسامی آن‌ها را رسانه‌ای می‌کنیم.

تقی پور در سال ۱۳۹۸ با تیم مس سونگون موفق شد به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کند، اما در دیدار نهایی برابر ناگویای ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مقام قهرمانی باز ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.