کد خبر : 220342
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 23:33
-

ادعای ساکت رد شد / محمدی: با سپاهان قرارداد بسته بودم

ادعای ساکت رد شد / محمدی: با سپاهان قرارداد بسته بودم

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال با رد ادعای مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، گفت: بعد از مذاکره با سپاهان، با آن‌ها به توافق رسیده و با آن‌ها قرارداد داخلی هم بسته بودم اما به یکباره خبر انحلال این تیم به گوش ما رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باقر محمدی در خصوص فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در ابتدا با مسوولان سن‌ایچ ساوه صحبت کردم و چندین پیشنهاد دیگر از تیم‌های مختلف از جمله سپاهان اصفهان داشتم. در مذاکراتی که داشتیم، با سپاهان به توافق رسیدم و در حضور علی افضل عضو هیات مدیره این باشگاه قرارداد داخلی امضا کردم. 

وی در خصوص مصاحبه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه با هیچ بازیکنی در فوتسال قرارداد امضا نشده، گفت: افضل خودش در هیات مدیره سپاهان حضور دارد. او به طور کامل در جریان قراردادها بود. اینکه ساکت این صحبت را کرده واقعا درست نیست. این اتفاق وجهه خوبی ندارد و برای مدیران ورزشی واقعا بد است که به این شکل تیمداری کنند. اگر نمی‌خواستند تیمداری کنند، بعد از پایان فصل باید اعلام می‌کردند. شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه قرار بود تمرینات تیم سپاهان شروع شود اما به یکباره در سایت‌ها دیدم که خبر انحلال این تیم آمده است. 

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال کشورمان تصریح کرد: تمام تمرکزم روی بازی در اصفهان بود اما خبر انحلال سپاهان تمام برنامه‌ریزی‌هایم را بهم ریخت. یکی از تبعاتی که این اتفاق برای من داشت این است که حق انتخابم ضعیف‌تر شد. باشگاه‌هایی هم که در حال حاضر پیشنهاد می‌دهند، به طوری رفتار می‌کنند که انکار ما جامانده لیگ هستیم. جوری پیشنهاد می‌دهند که خیلی حرفه‌ای نیست. 

محمدی در خصوص وضعیت بدنی خود عنوان کرد: من همیشه پیش از شروع تمرینات تیمی، تمرینات شخصی خودم را دارم و با مربی خصوصی بدنم را آماده می‌کنم. تلاش بسیار خوبی دارم تا انشاالله فصل را با قدرت شروع کنم. امسال جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود و من امیدوارم با عملکرد خوبم بتوانم مسافر کویت باشم. 

وی در پاسخ به این پرسش که کار کردن با وحید شمسایی سرمربی تیم ملی چگونه است، گفت: کار با او واقعا لذت‌بخش است. شمسایی انسان بسیار پاکی است و علاوه بر اینکه در بحث فنی در سطح بالایی قرار دارد، خاکی بودنش نیز به بازیکن روحیه می‌دهد. این که بازیکنان جوان می‌بینند اسطوره فوتسال کشورمان انقدر رفتار خوبی دارد، اعتماد به نفس زیادی به دست می‌آورند. شمسایی به معناب واقعی کاربلد است. 

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد کار کردن با مصطفی نظری به عنوان مربی‌دروازه‌بان‌های تیم ملی عنوان کرد: او جزو بهترین دروازه‌بان‌های جهان بوده و توانسته عنوان بهترین گلر جهان را نیز به دست آورد. دروازه‌بان‌هایی که با او کار می‌کنند، واقعا لذت می‌برند. کار کردن با او به گلرها انگیزه می‌دهد. نظری به خوبی تجربیات شرایط بازی خودش را در اختیار ما قرار می‌دهد که حاصل چندین سال بازی در سطح بین‌المللی است. کار با او نیز واقعا لذت‌بخش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۱۷

ساکت هم ایشالا میره در زباله دان تاریخ.ریا کار و دروغگو