کد خبر : 220758
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 11:47
-

مديرعامل صنایع پشتیبان در گفتگو با Fut5al :

بازیکنان پاسخ‌ حمایت بندری‌ها را با غیرت‌شان دادند/ ۶۰درصد گل‌های ایران در بیشکک را بازیکنان جوان ما زدند/ بدترین اتفاق این است که فکر کنیم صعود کرده‌ایم

بازیکنان پاسخ‌ حمایت بندری‌ها را با غیرت‌شان دادند/ ۶۰درصد گل‌های ایران در بیشکک را بازیکنان جوان ما زدند/ بدترین اتفاق این است که فکر کنیم صعود کرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: کار ارزشمندی که بازیکنان ما باغیرت مثالزدنی در ساوه انجام دادند، پاسخ به حمایت‌های عاشقانه هواداران خونگرم بندری بود.

علیرضا باقری مدیرعامل باشگاه صنایع پشتیبان هرمزگان در خصوص کامبک عجیب بازیکنان این تیم مقابل شهرداری ساوه به خبرنگار Fut5al گفت: شاید پیروزی با گل آوراژ بالای هفته گذشته باعث شده بود که بازیکنان ما با ذهنیت از پیش برنده بودن مقابل ساوه قرار بگیرند اما پس از دریافت سومین گل، بالاخره تیم خودش را پیدا کرد و نتیجه با ارزشی را ثبت کرد که انتظارش را داشتیم.

او افزود: ما به توانایی‌های کادر و بازیکنان جوان و غالبا بومی خود اعتماد کامل داشتیم و خوشحالیم که بچه‌ها در ساوه توانایی خود را نشان دادند و مطمئنم لیاقت و پتانسیل صعود مقتدرانه به لیگ‌برتر را هم دارند. بدنه تیمی که الان در لیگ یک بازی می‌کند را متولدین ۸۰ تا ۸۴ تشکیل می دهند که بیشترین سهم را در اسکلت تیم دارند ضمن اینکه در کنار آنها نیز بازیکنان خوب و باارزشی داریم که با تمام وجود برای صعود به لیگ‌برتر می‌جنگند.

مشاور استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به شرایط فوتسال در این استان یادآور شد: ما هم اکنون ۱۶ تیم در رده‌های مختلف کشوری در رشته فوتسال در هرمزگان داریم و با پتانسیل و عطشی که بازیکنان مستعد ما در این منطقه دارند امیدوارم که هرمزگان را با برنامه‌ریزی اصولی به قطب فوتسال کشور تبدیل کنیم. ما در همین تیم صنایع پشتیبان ۵ بازیکن ملی‌پوش در تیم‌ملی زیر ۲۳سال داریم که موفق شدند از ۲۶ گل تیم‌ملی در رقابت‌های آسیایی اخیر در قرقیزستان، ۱۶ گل یا حدود ۶۰درصد گل‌های تیم‌ملی را وارد دروازه حریفان ایران کنند.

دکتر باقری علت موفقیت تیمش در لیگ یک را ثبات کادر فنی و توجه به جوانگرایی دانست و گفت: هادی بزوال سرمربی بومی ما سه سال متوالی جوانان تیم را در اختیار داشته و بچه‌ها به ایشان اعتماد دارند. ایشان از مربیان با دانش لیگ است و هر مسئولی که برای نظارت، اجرا یا تماشای بازی تیم ما می‌آید به این موضوع اذعان دارد.

او در پاسخ به اینکه آیا صنایع پشتیبان را از هم اکنون می‌توان لیگ‌برتری نامید؟ گفت: بدترین اتفاق ممکن برای تیم ما این است که کار را تمام شده بدانیم و فکر کنیم که ما صعود کرده‌ایم. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و هنوز خیلی کار داریم. بازیکنان و کادر باهوشی داریم و من اطمینان دارم که همین قدرت و غیرت خود را تا پایان مسابقات حفظ خواهند کرد و حتی اگر به خواست خدا زودتر صعودمان قطعی شود همچنان با قدرت تا پایان لیگ ادامه خواهند داد و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم. ما فوتسال را برای فوتسال و هواداران عزیز بندری بازی می‌کنیم و برای شادی آنها تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

مدیرعامل صنایع پشتیبان در واکنش به اینکه چنانچه این تیم لیگ‌برتری شود آیا تغییراتی خواهد داشت یا خیر؟ متذکر شد: هنوز چیزی در مورد صعود قطعی نیست اما بدانید که تیم ما برای سه سال بسته شده است و ما با همین امیدواری امتیاز تیم را خریدیم. صعود کنیم هم شاکله حفظ می‌شود و تنها چند بازیکن لیگ‌برتری باتجربه اضافه می‌کنیم. برنامه‌ریزی بلند مدتی داریم و می‌خواهیم عزت نماینده استان در هر سطحی که بازی می‌کند حفظ شود. برای لیگ‌برتر هم برای آینده پلن داریم و برای قهرمان شدن نماینده هرمزگان در این سطح نیز عجول نخواهیم بود.

باقری در خاتمه گفت: باید از حمایت‌های مهندس دوستی استاندار محترم هرمزگان در راستای حمایت‌های همه جانبه از ورزش استان و باشگاه صنایع تشکر کنم و بابت هماهنگی و تلاش‌های هیات فوتبال هرمزگان در میزبانی‌ها، و در بحث سازمان لیگ از زحمات آرش جابری تشکر کنم. از رسانه‌ها تقدیر و تشکر دارم که باشگاه صنایع را برای بهتر دیده شدن همراهی کرده‌اند و جا دارد همین جا از مردم هرمزگان که مشتاقانه و عاشقانه برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه می‌آیند عذرخواهی و ابراز شرمندگی کنم که خیلی از این عزیزان بخاطر رعایت پروتکل رعایت ظرفیت ۳۰درصدی سالن که در اختیار ما نیست، پشت درب می‌مانند و امیدوارم عذرخواهی صمیمانه ما را بپذیرند. امیدوارم روزی که صعود ما به یاری خدا قطعی شود جشن صعود را با این عزیزان برگزار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.