کد خبر : 220877
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 15:40
-

وقتی نایب رئیس نیست بقیه هم دل‌شان برای ما نمی‌سوزد

سلیمانی:AFC در زمینه فوتسال زنان کم کاری می‌کند/ بارها و بارها به فدراسیون، دبیر کل، سرپرست زنگ زده و پیام داده‌ام

سلیمانی:AFC در زمینه فوتسال زنان کم کاری می‌کند/ بارها و بارها به فدراسیون، دبیر کل، سرپرست زنگ زده و پیام داده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با انتقاد از تعطیلی ادامه‌دار تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه مشکلات زیادی دارند اما، اگر نایب رئیس ما بود شاید می‌توانست از حق‌مان دفاع کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، فروزان سلیمانی با انتقاد از تعطیلی ادامه‌دار تیم ملی فوتسال زنان گفت: فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه مشکلات زیادی دارند اما، اگر نایب رئیس ما بود شاید می‌توانست از حق‌مان دفاع کند. وقتی نایب رئیس نیست بقیه هم دل‌شان برای ما نمی‌سوزد.

 تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از آخرین اردوی پر ایراد خود هم‌چنان بلاتکلیف است. درگیری قضایی نائب رییس بانوان فدراسیون فوتبال هم ظاهرا دلیلی مضاعفی بر این بلاتکلیفی شده است.

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مورد تعطیلی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در مجمع روز گذشته به آقایان کامرانی‌فر و اصولی در مورد تیم ملی زنان گفتم که رها شده است. البته این عجیب و غریب نیست چون پیش از این هم اتفاق افتاده که در مدت کوتاهی قبل از مسابقات تیم تشکیل شده و بعد از برگشت دوباره تا مسابقات بعدی رها شده است. سال ۲۰۱۵ با تیم فوتسال زنان قهرمان آسیا شدیم و وقتی برگشتیم تیم کاملا رها شد تا اینکه چند روز قبل از جام جهانی کوچک دوباره  دور هم جمع شدیم.

او در پاسخ به این سوال که طبق درخواست شما اردوهای تیم ملی باید بعد از ماه رمضان برگزار می‌شد اما چرا این اتفاق نیفتاد، گفت: AFC در زمینه فوتسال قهرمانی زنان کم کاری می‌کند و طبق آخرین شنیده‌ها بعید می‌دانم مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۲ برگزار شود. همین بهانه‌ای برای تعلل دست ما داده است. به آقای کامرانی‌فر گفتم حتی اگر مسابقات در ۲۰۲۲ برگزار نشود، تیم ملی باید برنامه داشته باشد و هدف دعوت استعدادها و بازیکنان جوان به تیم ملی باشد. نتیجه این بود که آقای کامرانی فر گفت تا دو هفته دیگر حتما برنامه شما را می‌گیریم و در این فاصله هم بازیکنان مد نظر را دعوت کنید.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که یعنی دو هفته دیگر اسامی بازیکنان دعوتی اعلام و اردوهای ملی شروع می‌شود، بیان کرد: باید این‌گونه باشد و اگر این اتفاق نیفتد دیگر به بحث‌های مدیریتی آنها برمی‌گردد.

او در واکنش به این انتقاد که به عنوان سرمربی تیم ملی باید با جسارت بیشتری از تیم ملی دفاع کند، گفت: جسارت با انجام کار بدون منطق فرق دارد. ما در حال حاضر نایب رئیس زنان نداریم و مرجع اول‌مان نیست. باید به چه کسی بگوییم؟ با این حال بارها و بارها به خانم‌های فدراسیون، دبیر کل، سرپرست و خانم موسوی زنگ زده و پیام داده‌ام. در مجمع روز گذشته هم گفتم هر چه پیام و تلفن زدم کسی جواب نداد. فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه مشکلات زیادی دارند اما اگر نایب رئیس ما بود شاید می‌توانست از حق‌مان دفاع کند. وقتی نایب رئیس نیست شاید بقیه هم دلشان برای ما نسوزد. وقتی می‌گوییم باید یک نایب رئیس باشد که آشنا به فوتبال باشد به همین خاطر است. ممکن است مشکلات خانم موسوی برای هر کسی پیش بیاید اما کسی در فدراسیون باید به ما پاسخ بدهد.

سلیمانی در مورد اردوی تیم ملی زنان عراق در کمپ تیم‌های ملی ایران گفت: وقتی تیم ملی فوتبال مردان ما به عراق می‌رود و با تیم امید عراق بازی می‌کند یعنی پروتکل‌هایی بین کشورها وجود دارد که شامل بخش زنان هم می‌شود. بنابراین اتفاق غریبی نیست. تعطیلی تیم ملی و برداشته شدن تصاویر دخترانمان از کمپ غریب است. این دختران دو قهرمانی دارند و برند هستند امیدوارم یک نفر پاسخگو باشد که چرا این عکس‌ها برداشته شدند؟ قدیمی شده‌اند یا اینکه دیگر به زنان توجه نمی‌کنند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.