کد خبر : 220886
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 15:35
-

به مردم خوب خوزستان تسلیت می گویم

شمسایی: باید همه فدراسیون برای موفقیت تیم های ملی متحد شوند / در صورت تغییر زمان در تورنمنت تایلند شرکت می کنیم

شمسایی: باید همه فدراسیون برای موفقیت تیم های ملی متحد شوند / در صورت تغییر زمان در تورنمنت تایلند شرکت می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از مجمع فدراسیون و آخرین وضعیت تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در گفت‌وگویی در خصوص مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به مردم خوب خوزستان به خصوص آبادان برای فاجعه متروپل تسلیت عرض می‌‌کنم. به باشگاه خوب و بزرگ استقلال و هواداران پرشورش برای قهرمانی در لیگ برتر را تبریک می‌گویم. برگزاری مجمع فدراسیون روز مهمی برای فوتبال بود. فدراسیون در این مدت فراز و نشیب زیاد داشته و امیدوارم این مجمع مسیر درستی را فوتبال باز کند. این میز صندلی‌‌ها به کسی وفادار نیست چیزی که اهمیت دارد فوتبال و مردم کشورمان هستند.

وی افزود: از امروز همه باید دشمنی‌ها و کینه‌ها را دور بریزند. کمتر از ۵ ماه دیگر تیم ملی در جام‌جهانی قطر، تیم ملی فوتسال و یا تیم‌های ملی بانوان یا ساحلی باید در بازی‌های جهانی و آسیایی حضور پیدا کنند و همه ارکان فدراسیون باید با هم متحد شویم تا بتوانیم مثل همیشه موفقیت به دست آوریم و دل مردم عزیز ایران را مثل گذشته شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از سراجی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون که نتوانستند مجدداً در هیأت رئیسه حضور داشته باشد تشکر قدردانی می‌کنم. وی در این مدت زحمات زیادی برای فوتبال و فوتسال کشید و همانطور که گفتم همه باید به دور از کینه‌ورزی به فکر پیشرفت فدراسیون فوتبال، زیر شاخه‌‌‌های آن یعنی فوتسال و یا فوتبال ساحلی آقایان، بانوان  و یا تیم‌های فوتبال در ردهای مختلف به خصوص تیم ملی باشند.

وی در مورد آخرین وضعیت  تیم ملی فوتسال گفت: شرایط تیم ملی خوب است و ما باید برای بازی دوستانه با آرژانتین که در خرداد قرار است برگزار شود آماده شویم.کریمیان، سرپرست تیم و اصولی، رئیس کمیته فوتسال کارها را دنبال می‌‌کنند. در تورنمنت آرژانتین سعی کردیم بازیکنانی که سابقه چند بازی بیشتر ندارند را به این تورنمنت ببریم تا تجربه بیشتر به دست بیاورند؛ البته درب تیم ملی همیشه باز است و کسی با تیم ملی عهد اخوت نبسته، حتی خود من که سرمربی تیم ملی هستم شاید فردا نباشم. افراد بزرگتر از من هم روزی آمدند رفتند، پس ما بهترین‌ها را که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند به این تیم دعوت می‌‌‌‌کنیم. مهم پیشرفت تیم ملی و پرچم ایران است.

شمسایی گفت: کادر فنی در حال برنامه‌‌ریزی برای برگزاری اردوی تیم ملی با فدراسیون است. ما باید با توجه به مسافت راه تا آرژانتین و خستگی بازیکنان همه موارد را بررسی کنیم و از طرفی دوست ندارم باشگاه‌ها به خاطر ملی پوشان‌شان متضرر شوند. در همین جا تشکر ویژه‌ای از مدیران باشگاه‌ها و مربیان آنها دارم برای همکاری که با کادر فنی تیم ملی دارند.

وی در مورد تورنمنت تایلند گفت: تورنمنت تایلند خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند، اما برگزاری این تورنمنت به بازی‌های آسیایی نزدیک است و مکاتبه کردیم اگر تاریخ این تورنمنت تغییر کند در این تورنمت حاضر می‌‌شویم و منتظر پاسخ تایلندی‌ها هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Hamze جمعه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

سلام .واقعا دم سرمربی و اسطوره فوتسال ایران بابت این همه ادب و گذشت گرم و امیدوارم هم گروهی عربستان و کشورهای عربی شیم تا با دو رقمی شدن برای همیشه بدرقه شون کنیم به دیارشون😉درپناه مولا علی ع