کد خبر : 220914
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 - 14:14
-

بر جای مانده از دربی پاک بندر؛

اصرار مدیرعامل پشتیبان به حضور تماشاگران حریف!/ خبری از قطع پخش‌زنده نبود

اصرار مدیرعامل پشتیبان به حضور تماشاگران حریف!/ خبری از قطع پخش‌زنده نبود

دربی فوتسال هرمزگان در سالم‌ترین و پاک‌ترین شرایط ممکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در حالی که گاها لیگ‌های دسته پایین‌تر فوتبال و فوتسال ایران در روزهای حساس خود پر حرف و حدیث بوده و بعضا ویدئوهایی تعجب‌برانگیز نیز از اتفاقات آن به بیرون درز کرده، دربی پاک بندرعباس در مرحله پایانی لیگ یک فوتسال پر از اتفاقات زیبایی بود که حال فوتسال ایران را خوب می‌کرد.

در جایی که صنایع پشتیبان با یک برد تکلیف صعودش مقابل تیم همشهری و بدون شانس صعود فولاد تا حدود زیادی در معادلات جدول قطعی می‌شد، فوتسال پاکی به نمایش درآمد که در آن نه خبری از قطع پخش زنده بود، نه بازی قطع شد و نه هر گونه اتفاقی که فوتسال کشور را به جهت حواشی انگشت‌نما کند.

در شرایطی که در این دیدار فولاد هرمزگان میزبان بود و وظیفه فروش بلیط هم برعهده این تیم بندری بود، بسیاری از تماشاگران صنایع پشتیبان از ساعت‌ها قبل در سالن فجر بندرعباس حاضر شده بودند اما درب سالن به دلیل ازدحام جمعیت بسته شده بود تا حدود ۲۰درصد از ۳۰درصد ظرفیت قانونی تماشاگران پشت درب بمانند.

این ترکیب تماشاگر سالن که قطعا به سود صنایع پشتیبانی‌ها بود، به مذاق مدیرعامل این باشگاه اما خوش نیامد؛ دکتر باقری در تاخیر حضور مدیران فولاد در ورزشگاه فجر بندرعباس وارد عمل شد و با اصراری که به راه دادن تماشاگران بیرون مانده در دمای ۴۰درجه بیرون با مسئولان برگزاری کرد، در نهایت درب سالن‌ ۱دقیقه پیش از شروع بازی باز شد تا سکوها با تکمیل ظرفیت قانونی به تعادل میان طرفداران دو تیم کشیده و دربی با عدالت تماشاگر آغاز شود.

در این بازی بازیکنان فولاد هرمزگان که با کسب یک امتیاز از دور رفت عملا شانسی برای صعود نداشتند با تمام توان خود مقابل تیم بالانشین و سرحال صنایع دویدند و در روزی که حتی به اذعان کارشناسان داوری، اشتباهات کمک داور اول در اعلام خطاها و ۵ خطا شدن به ضرر پشتیبان بود بازی به تساوی یک بر یک رسید. این بازی به منوال قبل از سوی صنایع پشتیبان پخش‌زنده شد و هرگز متوقف نشد تا همه چیز شفاف به نمایش درآید و دربی بندر برای خود اعتباری بدست آورد که فراتر از تک امتیاز برای صنایع پشتیبان هرمزگان در راه صعود خود بود.

مرور برخی اتفاقات تلخ هفته‌های گذشته لیگ‌های پایین‌تر فوتبال و فوتسال و مقایسه با دربی بندرعباس و بازنگری رویدادهای سال گذشته و بازی‌های حساس در این سطح، ارزش و اعتبار اقدام بندری‌ها را در این هفته در اهمیت به فوتسال پاک بیش از پیش عیان می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.