کد خبر : 220959
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 12:48
-

زندی‌بتن کلاردشت از توجه مسئولان ناامید است؛

تیم با اصالت مازندران در آستانه خداحافظی با لیگ‌برتر!

تیم با اصالت مازندران در آستانه خداحافظی با لیگ‌برتر!

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت که از پایین‌ترین رده‌های فوتسال به لیگ‌برتر رسیده، در آستانه خداحافظی از سطح اول فوتسال کشور قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، زندی بتن کلاردشت از جمله تیم‌هایی است که از لیگ استان و مناطق پله پله صعود کرده و با صعود از رقابت‌های لیگ‌های پایین‌تر توانست سرانجام سال گذشته راهی لیگ‌برتر ایران شود و سهمیه‌ای را به خود اختصاص دهد که در تاریخ ورزش کلاردشت کم سابقه است. تیم با اصالت شمالی‌ها که بازیکنان خوبی نیز به فوتسال ایران معرفی کرده سال گذشته با هزینه قابل توجهی از سوی مالک خصوصی خود وارد سطح اول بازی‌های فوتسال ایران شد اما تداوم بی‌مهری و کم‌توجهی استانی و شهری وی را در آستانه تصمیم بزرگی قرار داده است که تقریبا قطعی است.

صابر زندی مدیرعامل زندی بتن علیرغم یارگیری سریع سال گذشته، در فصل نقل و انتقالات امسال به هیچ عنوان ورود نکرده تا نشان دهد که نسبت به تیمداری و حمایت مسئولان استانی و شهری کلاردشت دلسرد است تا تنها تیم لیگ‌برتری کلاردشتی‌ها در آستانه خداحافظی با این رقابت‌ها قرار گیرد.

از اطرافیان وی به گوش می‌رسد که نبود زیرساخت‌های لازم در کلاردشت و تحمیل هزینه‌های چند برابری به وی به دلیل نبود امکانات مورد نیاز حرفه‌ای برای تیم و هزینه‌های بالای اعزام بازیکن به فیزیوتراپی، اجاره بالای خانه بازیکنان در منطقه ییلاقی و گران کلاردشت، هزینه اضافه اعزام تیم با اتوبوس به فرودگاه از کلاردشت به تهران و بالعکس برای اعزام به بازی‌ها و … این مدیر بومی را مستاصل کرده و از سوی شهرداری و شورای شهر کلاردشت کوچکترین توجه و کمکی به پرچمدار و برند کنونی ورزش کلاردشت صورت نمی‌گیرد.

سقوط شهروند ساری به لیگ یک چشم امید هواداران فوتسال را به زندی‌بتن کلاردشت دوخته خصوصا که قند کاترین آمل تیم نوپای مازنی‌ها به نظر می‌رسد برای جا افتادن در لیگ‌برتر به زمان نیاز خواهد داشت ولیکن این باشگاه کلاردشتی در توریستی‌ترین منطقه شمال مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته چراکه شاید برای مدیران شهری آن ورزش اولویت جدی نیست! و همین موضوع سکوت صابر زندی و خداحافظی این باشگاه را به همراه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.