کد خبر : 221037
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 9:26
-

به جذب بازیکن خارجی هم فکر خواهیم کرد

تقی‌پور: قبل از حضور ما ۸۵ درصد تیم بسته شده بود / هدف اصلی ما کسب مقام قهرمانی است

تقی‌پور: قبل از حضور ما ۸۵ درصد تیم بسته شده بود / هدف اصلی ما کسب مقام قهرمانی است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم ولی برای کسب این عنوان با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم ولی برای کسب این عنوان با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

اسماعیل تقی‌پور در مورد آخرین وضعیت اردوهای آماده‌سازی تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: ما تمرینات پیش‌فصل را از شهرستان ورزقان آغاز کردیم و حدود یک هفته در این شهرستان اردو زدیم. با توجه به اینکه تیم مس سونگون متعلق به شهرستان ورزقان است به احترام مردم این دیار همیشه اردوهای خود را از این شهرستان استارت می‌زنیم.

وی افزود: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم. ورزقان از نظر ارتفاع از سطح دریا و وضعیت آب‌وهوایی واقعا شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و دو جلسه تمرین هوازی عالی هم در این اردو برگزار کردیم. در ادامه قرار بود به منظور برپایی اردویی در کیش حاضر شویم که این اردو بخاطر همزمانی با تعطیلات لغو شد و اردوی تبریز را جایگزین کردیم. درحال حاضر تمرینات‌مان را در تبریز برگزار می‌کنیم و اعضای تیم بصورت شبانه‌روزی در اختیار باشگاه قرار دارند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اعلام اینکه نقل‌وانتقالات این تیم به پایان رسیده است، گفت: قبل از حضور ما ۸۵ درصد تیم بسته شده بود و در ادامه آقای سنگ‌سفیدی و عزتی دو بازیکن ملی‌پوش را جذب کردیم. درکل تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. به نظرم تیم بسیار خوبی داریم و ان‌شاءالله که بتوانیم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جذب مرتضی عزتی از سوی رسانه باشگاه مس سونگون به صورت رسمی اعلام نشده است، عنوان کرد: آقای عزتی از شروع اردوی آماده‌سازی به تیم ملحق شده‌اند و قراردادشان به ثبت رسیده است. البته ما بابک نصیری را هم به عنوان سهمیه لیگ برتری به خدمت گرفته‌ایم که با توجه به پر شدن لیست بازیکنان و طبق مقررات سازمان لیگ از هفته هفتم اجازه بازی خواهد داشت.

تقی‌پور همچنین در واکنش به سوال دیگری مبنی بر اینکه «آیا مس سونگون برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی دارد یا خیر؟» تأکید کرد: استفاده از بازیکنان خارجی در شرایط اقتصادی کنونی هزینه بسیار زیادی می‌طلبد. همانطور که گفتم تیم بسیار خوبی داریم ولی در صورت نیاز حتما به جذب بازیکن خارجی هم فکر خواهیم کرد.

جوانگرایی و بومی‌گرایی خوبی در مس سونگون انجام شده است. معتقدم حضور بازیکنان بومی در تیم مس سونگون نعمت است و انگیزه‌ای برای جوانان شهرمان می‌شود تا رویاهای خود را در تیم پرافتخار مس جستجو کنند. البته ما به حمایت هواداران و اصحاب رسانه نیاز داریم تا به خواسته کسب مقام قهرمانی جامه عمل بپوشانیم.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه انتظارات از باشگاه مس سونگون پس از موفقیت‌های سال‌های اخیر بسیار بالا رفته است که این کار را سخت می‌کند، گفت: من قول قهرمانی نمی‌دهم اما این نوید را به هواداران می‌دهم که تمام توانمان برای کسب نتایج خوب و در شان ورزش آذربایجان تلاش کنیم. هدف اصلی ما کسب مقام قهرمانی است که قطعا با کمک هواداران می‌توانیم به این هدف برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.