کد خبر : 221039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 11:15
-

پرکاس در گفتگو با Fut5al :

سن‌ایچ دنبال حقش از لیگ‌برتر است/ انگیزه زیادی برای بازپس گیری پیراهن تیم‌ملی دارم

سن‌ایچ دنبال حقش از لیگ‌برتر است/ انگیزه زیادی برای بازپس گیری پیراهن تیم‌ملی دارم

دروازه‌بان سن‌ایچ ساوه گفت: تیم ما با تلفیقی از جوانترها و با تجربه ها دنبال حقش از لیگ‌برتر است و می‌خواهد افتخارآفرین باشد.

سینا پرکاس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال با اشاره به تمرینات آماده‌سازی تیمش گفت: با برنامه‌ریزی مدون کادرفنی خوبی که امسال در سن‌ایچ داریم از هفته پیش تمرینات خود را در شهر ساوه شروع کردیم و با انگیزه مشغول به آماده‌سازی برای شروعی قدرتمندانه در لیگ‌برتر هستیم.

او با اشاره به نقل و انتقالات تیمش در پیش فصل لیگ‌برتر افزود: با حمایت مهندس باقری مدیرعامل باشگاه الحمدالله چند بازیکن باتجربه گرفتیم که حتما به کار کادر فنی و مجموعه تیم خواهند آمد. وضعیت خیلی خوبی داریم و اطمینان دارم با انگیزه جوان‌ها و تجربیات مهم بزرگترهای تیم حتما امسال نتایج خوب و در شان نام ساوه خواهیم گرفت.

دروازه‌بان سن‌ایچ با بیان اینکه به تازگی اردوی تیمش در جزیره کیش به پایان رسیده گفت: از روز شنبه اردوی چهار روزه‌ای را با تمرینات فشرده بدنسازی روی ماسه در کیش آغاز کردیم و با فشار بسیار بالا بدن بازیکنان به قول معروف شلاق خورد. انصافا بازیکنان هم باانگیزه و پرتلاش بودند و کم نگذاشتند تا انشاالله مطابق فرامین کادر فنی پله پله پیش برویم و شروع خوبی در فصل آتی لیگ‌برتر داشته باشیم.

پرکاس در خصوص شرایط خودش نیز تصریح کرد: به لطف تمرینات کادر فنی و تمرینات شخصی که با من عجین شده اکنون شرایط بدنی بسیار خوبی دارم و برای شروع لیگ‌برتر لحظه‌شماری می‌کنم. مصدومیت‌ها به طور کل تمام شده و ترس یا دردی ندارم، حالا می‌خواهم عملکرد خوبی داشته باشم برای تیمم و هدفم بعدی‌ام هم رسیدن به پیراهن مقدس تیم‌ملی است.

او خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم توانایی و آمادگی خودم را به کادر فنی تیم‌ملی نشان دهم و اتفاقات خوبی بیافتد؛ ابتدا برای تیم خوب سن‌ایچ و سپس من که می‌خواهم در رقابت با بهترین‌های ایران بار دیگر پیراهن گلری تیم مقدس ملی ایران را بر تن کنم. انگیزه بالایی دارم و برای آن می‌جنگم.

دروازه‌بان شمالی سن ایچ یادآور شد: لازم می‌بینم که از مدیریت باشگاه مهندس باقری، سرپرست تیم حمید طاهری و کادر فنی پرتلاش و سایر عزیزانی که زحمت ما را می‌کشند تشکر کنم و انشاالله بتوانیم در کنار هم اتفاق مهمی را در لیگ امسال رقم بزنیم.

گفتگو از: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.